icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو لیفان 820 بطور رسمی در چین رونمایی شد .

لیفان 820 بطور رسمی در چین رونمایی شد .

کمپانی لیفان در تاریخ 18 خرداد بطور رسمی از محصول جدید خود با عنوان لیفان 820 در شهر "چون چین" پرده برداری کرد.

سه شنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:  کمپانی لیفان در تاریخ 18 خرداد بطور رسمی از محصول جدید خود با عنوان لیفان 820  در شهر "چون چین" پرده برداری کرد.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" از اویل سال نو شمسی شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف خودروی لیفان 820 محصول جدید لیفان را به نمایش در آورده بود اما از پیش فروش این خودرو خبری نبود.دلیل این امر همسو شدن با تبلیغات کمپانی مادر لیفان جهت سنجش بازار و تبلیغات قبل از رونمایی بود.

اما حالا کمپانی لیفان بطور رسمی و در مراسمی خاص با حضور نمایندگان کشورهای مختلف از جمله ایران این محصول جدید را رونمایی کرد تا بزودی شاهد فروش و حضور رسمی این خودرو در ایران باشیم.

لیفان 820

لیفان 820

 

 در این مراسم مدیر عامل لیفان ابتدا در مورد تاریخچه شرکت لیفان ،برنامه های توسه این شرکت و اهداف آینده و خودروی لیفان 820 صحبت کرد. سپس بازیکنان تیم فوتبال لیفان با چهار خودروی لیفان 820 با رنگ های مختلف به محل رونمایی آمده که باعث توجه فراران حضار قرار گرفت.

 

لیفان 820

 

لیفان 820

 

سپس معاون مدیر عامل شرکت بروی سن آمد و در خصوص قیمت این خودرو صحبتهای کرد و عنوان داشت قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته کاملا قابل رقابت با خودروهای هم رده خود می باشد.

پس از آن رئیس هیت مدیره شرکت به معرفی لیفان 820 پرداخت و این خودرو را به حضار معرفی کرد. وی در ادامه افزود به دليل اينكه خودروي ليفان 820 با كيفيت بسيار عالي به بازار معرفي شده است، مي تواند اثرات بزرگ و معناداري را بر نوآوري و پیشرفت صنعت خودروسازي چين بگذارد.

 

 

لیفان 820

 

در ادامه برنامه نماینده کنسول گری ایتالیا از تجربیات و حس رانندگی با این خودرو سخن گفت. قابل ذکر است شرکت لیفان جهت تبلیغات یکدستگاه از این خودرو را در اختیار کنسوگری ایتالیا در چین قرار داده بود.

 

لیفان 820

لیفان برای 820 دو موتور 1.8 لیتری و 2.4 لیتری در نظرگرفته که به احتمال فراوان نسخه 2.4 لیتری این خودرو برای عرضه در ایران انتخاب خواهد شد. این موتور دارای توان خروجی 167 اسب بخار و گشتاور 226 نیوتن بر متر در 4200 دور بر دقیقه می باشد. مصرف سوخت ایفان 820 در سیکل شهری برابر با 7.8 لیتر می باشد.این خودرو با این پیشرانه حداکثر سرعت 197 کیلومتر را ثبت کرده است.

لیفان 820 بطور رسمی در چین  رونمایی شد .

 

لیفان 820 بطور رسمی در چین  رونمایی شد .

تنم

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب