icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدل های جدید داچیا به بازار ایران خواهند آمد

مدل های جدید داچیا به بازار ایران خواهند آمد

منابع آگاه می گویند که یک شرکت خصوصی برنامه واردات خودروهای داچیا را دارد. گفته می شود که چهار مدل از خودروهای این خودروساز رونمایی در ابتدای سال ۱۴۰۲ به بازار ایران می آید.

چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در میان چهار مدل وارداتی داچیا نام داستر و لوگان جدید دیده می شود. همچنین قرار است تا دو محصول اقتصادی دیگر این خودروساز اروپایی و رومانیایی به این فهرست اضافه شوند. گفته می شود که اولین خودروهای وارداتی داچیا در ایران داستر خواهد بود و احتمالاً نمونه دو دیفرانسیل این خودرو به بازار ایران می آید. با توجه به سابقه حضور خانواده داستر و لوگان (تندر ۹۰ یا همان پروژه L90 نسل اول) می توان پیش بینی که بیشترین استقبال از محصولات داچیا در بازار ایران، از این دو خودرو خواهد بود. همچنین قرار است تا یک شرکت فعال در بخش خصوصی که سابقه فعالیت با نشان های اروپایی را دارد، متولی واردات و عرضه خودروهای داچیا در این باشد.

یکی از مزیت های خودروهای داچیا تطبیق کامل آن ها با استانداردهای پایه بازار اروپا است و با وجود اینکه این کمپانی رومانیایی خودروهای اقتصادی را به بازار عرضه می کند، اما به شکل کامل استانداردهای روز و پایه کشورهای اروپایی را در محصولات خود رعایت کرده است. سهامدار عمده کمپانی داچیا، گروه رنو است و برای همین پلتفرم و ساختار محصولات این خودروساز فرانسوی در خودروهای اقتصادی داچیا حضور دارد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب