icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام زمان دقیق پیش فروش "سایپا شاهین" از زبان مدیرعامل سایپا

اعلام زمان دقیق پیش فروش "سایپا شاهین" از زبان مدیرعامل سایپا

مجید باقری، قائم مقام گروه سایپا، در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما اعلام کرد پیش فروش خودروی" شاهین " در روزهای  آتی آغاز خواهد شد.

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-همانطور که می دانیم سایپا قرار است در سال جاری سه محصول جدید را به بازار عرضه نماید که شاید مهمترین آنها خودروی کامل جدید شاهین است. این سدان کوچک که سایپا  از آن بعنوان خودروی ملی نام می برد در ابتدای کار با نام رهام معرفی گردید و در ادامه با نظر برخی از فعالان محیط زیست نام آن  به "شاهین" تغییر کرد.

سایپا شاهین

البته این تنها تغییر خودروی جدید ملی سایپا نبود چرا که در بخش فنی و بدلیل تحریم ها بسیار از بخش های فنی آن تغییر کرد. شاهین قرار بود در ابتدا با پیشرانه برلیانس و جعبه دنده این خودروساز چینی به بازار عرضه شود که بدلیل قطع همکاری برلیانس با سایپا ،امکان دریافت پیشرانه فوق از برلیانس منتفی شد. در ادامه و در طی دو سال اخیر سایپا بدنبال موتوری برای قوای محرکه شاهین بود تا نهایتا پیشرانه سنتی و قدیمی پراید با کمی بهینه سازی برای این سدان انتخاب شد تا عملا "شاهین" دیگر قدرت قبلی را نداشته باشد و تنها نام این پرنده شکاری پر سرعت را به یدک بکشد.

در هر حال با سعی و تلاش مدیران سایپا ظاهر این خودرو آماده ورود به بازار است و مجید باقری، قائم مقام گروه سایپا، در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 تاکید کرد که پیش فروش "سایپا شاهین" در روزهای آتی آغاز خواهد شد و این خودرو پس از عید فطر بصورت رسمی عرضه گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب