icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو معرفی بی ام و X40i

معرفی بی ام و X40i

شرکت BMW (بی ام دبلیو ) به تازگی خودروی جدیدی را معرفی کرده است. این کمپانی خودرویی جدید را به خانواده ی X خود اضافه نمود. این خودرو بی ام دبلیو X40i نام دارد و در فوریه ۲۰۱۶ در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت BMW (بی ام دبلیو ) به تازگی خودروی جدیدی را معرفی کرده است. این کمپانی خودرویی جدید را به خانواده ی X خود اضافه نمود. این خودرو بی ام دبلیو X40i نام دارد و در فوریه ۲۰۱۶ در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" بی ام دبلیو مشخصات خوبی برای خودروی جدید خود قرار داده است. بی ام دبلیو X40i ، به یک موتور توئین توربو ۶ سیلندر آمده است که میتواند ۳۵۵ اسب بخار قدرت را به محور ها منتقل کند و همچنین توانایی تولید ۴۳۴ فوت گشتاور را دارد.

ظاهراین SUV جدید ، تغیراتی را داشته و این تغییرات باعث شده تا با عضو های دیگر خانواده ی X کمی تفاوت داشته باشد. این خودرو از طراحی سپر جدید بهره برده و پشت آینه های آن فلزی میباشد و با همان رنگ نقره ای فلز مانند قرار گرفته است.

توانایی های این خودرو بسیار خوب است و میتوان آن را در خوردو های بسیار قدرتمند قرار داد. در واقع این خودرو با اینکه در سری X قرار گرفته است اما داشته های آن همانند سری M میباشد. صفر تا صد آن در ۴.۷ ثاینه اتفاق میافتد و نهایت سرعتش بیش از ۲۴۰ کیلو متر بر ساعت است.

هنوز هیچ گفته ی بیشتری راجب به این نسل وجود نداشته است و همچنین قیمت گذاری در مورد آن وجود ندارد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب