icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نمایش کوییک اسپرت در همایش سایپا

نمایش کوییک اسپرت در همایش سایپا

سایپا در حاشیه رونمایی از محصولات جدید خود از کوییک اسپرت رونمایی کرد.

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-بازار هاچ بک های داغ در سرتاسر جهان طرفداران خاص خود را دارد.اما در بازار ایران بدلیل بسته بودن واردات خودرو ،دوستداران هاچ بک با گزینه های بسیار محدودی روبرو هستند که هیچکدام انها را نمی توان داغ محسوب کرد.کوییک یکی از گزینه های هاچ بک در بازار است که در حقیقت نسخه ای هاچ بک ساینا محسوب می گردد.سایپا در حاشیه رونمایی از محصولات جدید خود نسخه ای اسپرت از کوییک را به نمایش گذاشته بود ظاهر یک هاچ بک داغ را داشت.

در حاشیه مراسم رونمایی از کراس اوور سایپا SP100، شاهد حضور نسخه دیگری از کوییک بودیم که علائم درج شده روی آن نشان‌ می‌دهد که این خودرو کوییک اسپرت نام دارد. به گفته مدیران و منابع مطلع در سایپا، این خودرو همان کوییک اس است که با بهینه سازی‌های صورت گرفته توسط سازمان تحقیقات سایپا، تبدیل به کوییک اسپرت شده است.

اگر کوییک اسپرت را از فاصله نزدیک مشاهده کنید، قطعا به یاد خودروهای رالی خواهید افتاد چرا که این خودرو با افزوده شدن بال عقب، رینگ‌های جدید و خطوط رنگی بدنه، شبیه به چنین خودروهایی شده است. تریم داخلی دو رنگ مشکی – نارنجی و نوشته اسپرت ادیشن در داخل نیز جذابیت قابل قبولی را برای کابین کوییک اسپرت فراهم کرده‌اند.

البته طبق اطلاعات ارائه شده توسط مسئولین سایپا قرار نیست این خودرو تولید شود و کوییک اسپرت نمایش داده شده فقط جنبه نمادین دارد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب