icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نمایندگان کمپانی BMW به ایران آمدند.

نمایندگان کمپانی BMW به ایران آمدند.

هیات ۱۳۰ نفره بلندپایه اقتصادی همراه با وزیر اقصاد ایالت باواریای آلمان امروز وارد تهران شدند و قرار است درکنار افتتاح دفترگسترش تجارت باواریا، نمایندگانی از صنایع الکترونیک و خودروسازی مانند زیمنس و بی‌ام‌دبلیو مذاکراتی با شرکت‌های ایرانی داشته باشند.

شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: پردیس خودرو: هیات ۱۳۰ نفره بلندپایه اقتصادی همراه با وزیر اقصاد ایالت باواریای آلمان امروز وارد تهران شدند و قرار است درکنار افتتاح دفترگسترش تجارت باواریا، نمایندگانی از صنایع الکترونیک و خودروسازی مانند زیمنس و بی‌ام‌دبلیو مذاکراتی با شرکت‌های ایرانی داشته باشند.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " سفر این هیات 130 نفری از امروز تا 13 چهارشنبه جاری بوده و ایلزه ایگنر وزیر اقتصاد ایالت باواریا ریاست این هیات را به عهده دارد و قرار است فردا در مراسم افتتاح رسمی دفتر گسترش تجارت باواریا در تهران حضور داشته باشد.

او در بیانیه‌ای اعلام کرد: پایان قریب الوقوع تحریم‌های ضد ایرانی می‌تواند آغازکننده دوره تازه‌ای در روابط تجاری میان ایران و این ایالت واقع در جنوب آلمان فدرال باشد. ایران بازار بسیار جذاب و پرسودی برای شرکت‌های اروپایی است و ظرفیت افزایش صادرات باواریا به ایران دستکم 4 تا 5 برابر شرایط کنونی است.

براساس این گزارش، میزان صادرات باواریا به ایران در سال 2014 حدود 220 میلیون یورو بود که نسبت به 5 سال پیش از آن 50 درصد کاهش یافته است.

بسیاری از شرکت‌های باواریایی به ویژه شرکت‌های فعال در حوزه صنایع خودروسازی، ماشین آلات و زیرساخت، امیدوار به بستن قراردادهای تجاری با ایران هستند.

شرکت‌های عمده فعال در زمینه الکترونیک و خودروسازی از جمله زیمنس، بی‌ام‌دبیلو، آئودی در ایالت باواریا مستقر هستند که از نظر اقتصادی، موفق‌ترین ایالت آلمان به شمار می‌رود.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

 

کانال تلگرام

برچسب ها:

بی ام وBMW
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب