icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هاچ بک K121 محصول بعدی ایران خودرو

هاچ بک K121 محصول بعدی ایران خودرو

مدیر عامل ایران خودرو در جریان رونمایی از K132 اعلام کرد دو محصول دیگر این شرکت بر پایه همین پلت فرم در راه است که یکی از آنها هاچ بک K121 است.

یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری پردیس خودرو-ایران خودرو روز گذشته بصورت رسمی از جدیدترین دستاورد خود در صنعت خودروی کشور رونمایی کرد. K132 نام سدان جدید و ملی این شرکت است که بر اساس پلت فرم پژو 301 توسعه یافته و قرار است در سال جاری بر روی خط تولید برود.

اما این تنها محصول ایران خودرو نخواهد بود که بر روی این پلت فرم سوار خواهد شد چرا که مدیر عامل ایران خودرو در حاشیه این رونمایی گفت که کراس اوور K125 و هاچ بک K121 محصولات آتی ایران خودرو بر اساس همین پلت فرم هستند.

از مهم ترین نکات کلیدی این خانواده جدید محصولات می توان به احتمال افزوده شدن پیشرانه 3 سیلندر، گیربکس اتوماتیک AT، گیربکس اتوماتیک دوکلاچه، گیربکس پایه کاملا ایرانی 6سرعتی دستی، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری ESC و ... اشاره کرد. این پلت فرم با نام IKP1  یادگار آخرین قرارداد پژو با ایران خودرو است که قرار بود در آن، این محصول جدید پژو با داخلی سازی 60درصدی روانه بازار شود اما به گفته مقیمی، پروژه کا132 هم اکنون با داخلی سازی 92.3 درصدی آماده عرضه به بازار است و ممکن است تا زمان عرضه تا پایان سال این میزان افزایش پیدا کند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب