icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چری تیگو 7 جدید بصورت رسمی توسط مدیران خودرو رونمایی شد

چری تیگو 7 جدید بصورت رسمی توسط مدیران خودرو رونمایی شد

مدیران خودرو بعد از ظهر امروز  در حضور اصحاب رسانه  و چهره سرشناش کشتی ایران علیرضا یزدانی بصورت رسمی از چری تیگو 7 جدید با فناوری های مدرن رونمایی کرد.

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-همانطور که چند روز پیش در مقاله ای با عنوان تفاوت های تیگو 7 جدید با تیگو 7 فعلی عنوان نمودیم ،این محصول جدید مدیران خودرو با 18 تفاوت جدید عرضه شده است.

رینگ جدید تیگو 7

چری تیگو 7 جدید از نظر ظاهری به غیر از رینگ های 18 اینچی چند پره جدید تفاوتی با نسل فعلی ندارد.اما با ورود به کابین این خودرو با سیل انبوهی از تغییرات مواجه خواهیم شد.اولین مورد این تغییرات که به محض ورود به آن توجه خواهید نمود تغییر رنگ تریم داخلی و بهبود قابل توجه متریال مصرفی بر روی داشبورد است. این تغییر جذاب باعث شده است که تیگو 7 جدید حس یک خودروی پریمیومی را ببینده القا نماید.

داشبورد تیگو 7 جدید

حذف ترمز دستی از کنسول میانی دومین تفاوت عمده تیگو 7 جدید با نسل فعلی است. از این رو ضمن بهبود نمای ظاهری و همچنین افزایش فضای بین دو سرنشنین باعث گردیده که این کراس اوور جدید مدیران خودرو به ترمز دستی برقی و همچنین سیستم کارآمد اتوهلد مجهز گردد.همچنین کلید های گرمکن صندلی و غیر به قسمت جلویی اهرم دنده نقل مکان کرده و دیگر از کنترل دایره ای خبری نیست.

کابین تیگو 7 جدید

از نظر فناوری ها مدرن، تیگو 7 جدید به سیستم کنترل حرکت در سراشیی  مجهز شده است که در شهری نظیر تهران می تواند یکی از کاربردی ترین آپشن ها محسوب گردد.دیگر تغییرات اعمال شده در نسخه جدید تیگو 7 را می توان در دوخت جدید قطعات چرمی، کنسول میانی جدید، ترمز پارک برقی، اتوهلد، طرح تیتانیومی کنسول، دو خروجی شارژر USB برای سرنشینان عقب، دستگیره ها و خسته گیر دست جدید جستجو کرد.

کابین تیگو 7 جدید

اما از نظر فنی این خودرو با نسل فعلی هیچ تفاوتی نمی کند و همچنان از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با بیشنه قدرت 147 اسب بخار در کنار جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه سود می برد.قابل ذکر است تیگو 7 جدید همانند نسل فعلی به روش CKD در ایران و توسط مدیران خودرو تولید و عرضه می گردد.

تیگو 7 جدید

مدیران خودرو در خصوص قیمت نهایی تیگو 7 جدید صحبتی را به میان نیاورد ولی از همین امروز این امکان وجود دارد که علاقمندان با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو نسبت به پیش خرید تیگو 7 جدید اقدام نمایند. طبق اعلام مدیران خودرو در این جلسه رونمایی ،علاقمندان می توانند در هنگام ثبت نام مبلغ 219 میلیون 500 هزار تومان به عنوان ودیعه واریز نمایند و 120 روز دیگر منتظر دریافت اتومبیل خود باشند.

 

 

بهتر است بخوانید:

 

تقاوت چری تیگو 7 جدید با نسل فعلی

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب