icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کوپا T210نیو فیس ریگان موتور در بازار برچسب قیمت خورد

کوپا T210نیو فیس ریگان موتور در بازار برچسب قیمت خورد

تحقیات میدانی خبرنگار پردیس خودرو  حاکی از این است که ریگان موتور در سکوت خبری در حال تحویل کوپا نیو فیس بوده و این کراس اوور خوش ظاهر در بازار با قیمت های غیر منطقی بفروش می رسد.

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-روزگار فعلی صنعت خودرو کشور بسیار ناگوار است و خودروسازان بزرگ و کوچک به دلیل تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند. اما ظاهرا برخی از خودروساز کوچک که از عمر تاسیس شان چند سالی بیشتر نمی گذرد در حال بهره بردن از شرایط فعلی مملکت هستد. این دست از خودروسازان بدلیل این وضعیت نابسمان در حال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند بطوریکه با رفتار های غیر معول آنها روبرو هستیم.

ریگان موتور که چند سالی است با تولید کراس اوور کوپا T210 به جرگه خودروسازان پیوسته است از همان ابتدا نتوانست بطور منظم به تعهدات خود عمل نماید اما به هر صورت و علیرغم بد عهدی های مختلف این خودروساز کوچک با تاخیر های چندین ماه توانست به بخش عمده ای از تعهدات خود عمل نماید .اما حالا به نظر می رسد که ریگان موتور که توانسته خط تولید خود را مجددا با تولید نسخه نیو فیس کوپا T210 راه اندازی نماید قصد دارد اینبار محصول خود را با قیمت های غیر منطقی روانه بازار نماید.

تحیقیات میدانی خبرنگار پردیس خودرو نشان می دهد این شرکت در حال عرضه چراغ خاموش نسخه نیو فیس کوپا T210  به بازار است به گونه ای که این خودرو در نمایشگاه های پایتخت با قیمت 650 میلیون تومان در حال خرید و فروش است. این قیمت که مشخصا با توجه به شرایط فعلی بازار ،بسیار بالاتر از حد معمول است ؛کاملا هیجانی بوده و قطعا در آینده با ریزش آن مواجه خواهیم شد.

اما سئوالی که مطرح چرا ریگان موتور در شرایطی که واردات خودرو ممنوع بوده و بازار تشنه خودروهای جدید با قیمت معقول است بدون هیچگونه اطلاعیه ای و خبر رسانی در حال عرضه جدیدترین محصول خود است .آیا این به معنی انحصار طلبی برخی از واسطه ها به منظور عرضه محصولات جدید در این بازار بسته نیست؟

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب