icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کوییک آر پلاس کی به دست مشتریان می رسد

کوییک آر پلاس کی به دست مشتریان می رسد

پارس خودرو امروز صبح بصورت رسمی از کوییک آر پلاس رونمایی کرد.تولید این هاچ بک که نسخه فول آپشن کوییک آر می باشد آغاز شده است.

پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری "پردیس خودرو"کوییک آر پلاس را باید نسخه فول آپشن کوییک آر معمولی دانست که در ظاهر تغییراتی را تجربه نکرده اما در بحث امکانات فنی کاملتر از نسخه عادی بود لذا این خودرو نباید با کوییک s و کوییک  RS اشتباه گرفت چرا که این دو مدل نسخه فیس لیفت شده کوییک خواهند بود که در آینده رونمایی خواهند شد.

به گفته مدیران گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو، در صورتی که تقاضا برای کوییک آر پلاس افزایش پیدا کند تیراژ تولید این محصول به ۱۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید. در حال حاضر این خودرو با دو ترکیب رنگ کابین تولید می شود و مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود، ترکیب رنگ بدنه و کابین را انتخاب نمایند. کوییک آر پلاس هایی که در بدنه شان از رنگ قرمز استفاده شده باشد، در بخش کابین تزئینات قرمز رنگ دارند و قسمتی از چرم فرمان و کمربند ایمنی شان با این رنگ خواهد بود.

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، در خصوص فروش این محصول گفت: «در حال حاضر تولید کوییک آر پلاس انجام می شود و بدیهی است که می توانیم این خودرو را به صورت فروش فوری وارد بازار کنیم. اما برای اینکه حقی از مشتریانمان ضایع نشود، اولویت عرضه کوییک آر پلاس را برای حواله داران کوییک آر در نظر گرفته ایم. به این ترتیب دارندگان حواله های کوییک آر معمولی که موعد تحویلشان فرا رسیده است، می توانند با مراجعه به سایت رسمی سایپا نمونه فول آپشن یا همان پلاس را برای تحویل انتخاب نمایند. البته که هنوز قیمت دقیق این خودرو مشخص نشده و بدیهی است که چند روزی تا فعال شدن این قابلیت برای دارندگان حواله کوییک آر زمان باقی مانده است. اما با توجه به تصمیمات گرفته شده، سایپا کوییک آر پلاس با قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید».

باقری در پایان گفت: «پس از جاری شدن تحویل این خودرو به متقاضیان و حواله داران کوییک آر معمولی، فروش فوری و پیش فروش کوییک آر پلاس نیز زیر نظر دستگاه های نظارتی برگزار خواهد شد».

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب