icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جانشین پژو پارس را بشناسید/کاتالوگ

جانشین پژو پارس را بشناسید/کاتالوگ

مدتی قبل ویدیویی در فضای مجازی در اکانتی منتسب به گروه صنعتی ایران خودرو از داخل کابین یک سورن پلاس جدید منتشر شد که در آن به جایگزینی این نسخه جدید با پژو پارس اشاره شده بود.

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-گروه صنعتی ایران خودرو در همین راستا به تازگی مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی این نسخه جدید سورن پلاس را منتشر کرده است.

این خودرو با نام سورن پلاس با موتور TU7P از پیشرانه بهبود یافته TU7 بهره می برد که همچنان از نوع 8سوپاپ با حجم 1761 سی سی و حداکثر توان 98 اسب بخار و حداکثر گشتاور 146 نیوتون متر است. گیربکس این خودرو 5 سرعته دستی و شتاب صفر تا صد آن 13 ثانیه اعلام شده و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در راستای بهبود فنی پیشرانه و همگام سازی آن با استاندارد روز به حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر رسیده است.

ترمز های این خودرو در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه ای است و بر اساس استاندارد جدید در زمینه تکنولوژی های ایمنی سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HSA، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC و سیستم کنترل کشش TCS به آن افزوده شده است.

در بخش امکانات رفاهی این خودرو به نمایشگر لمسی در میانه داشبورد و همچنین سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب مجهز شده است. همانند نسخه های قبلی صندلی های جلو قابلیت تنظیم برقی پشتی را دارند. چراغ روشنایی درروز به جلو اضافه شده و چراغ های عقب نیز همزمان با چراغ روشنایی در روز جلو روشن می شود که به اصطلاح به آن Position Lamp می گویند و از الزامات استانداردی به شمار می رود.

تغییرات نمای ظاهری این خودرو شامل استفاده از دستگیره های مشابه دنا ، جلوپنجره مشکی براق و طرح کروم روی نوار شیشه های جانبی می شود. قطعات دکوراتیو جدید نیز به کابین آن افزوده شده است.

هنوز زمان عرضه و قیمت احتمالی این محصول اعلام نشده است.

 

کاتالوگ

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب