icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت ریسپکت جدید بهمن موتور اعلام شد

قیمت ریسپکت جدید بهمن موتور اعلام شد

شورای رقابت در جدیدترین اطلاعیه خود قیمت مصوب ریسپکت جدید یا همان ریسپکت 2 را اعلام کرد. 

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-ریسپکت جدید که با نام ریسپکت ۲ نیز شناخته می‌شود با افزایش قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومانی نسبت به تیپ قبلی بزودی به بازار عرضه می‌شود.بنابر اعلام شورای رقابت قیمت ریسپکت تیپ ۲ درب کارخانه ۹۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است. به این قیمت هزینه‌های جانبی و مالیات نیز تعلق خواهد گرفت و بدین ترتیب قیمت نهایی ریسپکت جدید برای مصرف کننده در محدوده یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

ریسپکت ۲ همان ریسپکت پرایم است که از این پس با آپشن جدید سردنده الکترونیکی و پشت‌آمپر (کلاستر) تمام دیجیتالی تحویل مشتریان می‌شود. در بهمن ریسپکت علاوه بر این تغییرات، تنظیمات حالت رانندگی و کنترل پایداری نیز به کنسول وسط منتقل شده و جزئیات جدیدی مثل دمای روغن موتور و گیربکس نیز در صفحه اطلاعات کلاستر نمایش داده می‌شود.

بهمن ریسپکت مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری AVL اتریش و گیربکس ۹ سرعته CVT نسل سوم است. این خودرو که در اصل به برند چری تعلق دارد در بحث امکانات رفاهی و مشخصات فنی به محصولات آریزو ۵ و ۶ پرو شباهت دارد. البته سیستم تعلیق سدان بهمن در چرخ‌های عقب از نوع مولتی لینک است که یک مزیت نسبت به ساختار H آریزو ۵ و ۶ پرو محسوب می‌شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب