icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عرضه چری تیگو ۹ با نام لوکانو ۸ توسط ماموت خودرو

عرضه چری تیگو ۹ با نام لوکانو ۸ توسط ماموت خودرو

برند لوکانو و ماموت خودرو نماینده جدید چری در ایران خودروی تیگو ۹ را با نام لوکانو ۸ به بازار عرضه می‌کند. لوکانو ۸ بزرگترین کراس اوور چری و پرچمدار لوکس این شرکت چینی محسوب می‌شود. این دومین محصول از لوکانو بعد از لوکانو ۷ است که ماموت خودرو شریک جدید چری در ایران برای بازار کشورمان تدارک دیده است.

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-پیش از این قرار بود لوکانو ۸ با برند فونیکس عرضه شود؛ با توجه به اینکه مدیران خودرو با زیربرند جدید اکستریم نمایندگی محصولات اکسید چری را برعهده گرفته، به دلیل سگمنت برابر تیگو ۹ و محصولات اکستریم این محصول را به ماموت خودرو واگذار کرده است.

لوکانو ۸ در بازارهای دیگر با نام‌های تیگو ۹ و جیکو ۹ شناخته می‌شود. چری در این خودرو از نمونه توسعه یافته پلتفرم T1X استفاده کرده و توانسته محصولی بزرگتر از تیگو ۸ پرو و پرو مکس را طراحی کند. این کراس اوور سه ردیفه در دو نسخه ۷ و ۸ نفره، به صورت دو دیفرانسیل و با موتور دو لیتری توربوشارژ ۲۶۵ اسب بخاری ارائه می‌شود.

چری ادعا می‌کند در طراحی و ساخت این خودرو از جدیدترین دستاوردهای خود استفاده کرده و تجربه سواری جدیدی را نسبت به سایر محصولات خانواده تیگو خلق کرده است. استفاده از الگوهای طراحی خودروهای آلمانی در نقاط مختلف خودرو، طراحی مخفی دستگیره‌های داخلی و بیرونی خودرو و همچنین بهره‌مندی از سامانه‌های هوشمند رانندگی و سرگرمی لوکانو ۸ را پرچمدار خودروهای چری کرده است.

لوکانو ۸ احتمالا در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید در نیمه نخست سال آینده روانه بازار می‌شود؛ قیمت دلاری این خودرو حدود ۲۲ هزار و هم قیمت با تیگو ۸ پرو مکس است. در صورت تثبیت نرخ ارز در عدد فعلی این خودرو در محدوده ۳ میلیارد تومان وارد بازار خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب