icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رکود در بازار شب عید خودرو و نوسان محدود در قیمت‌ها

رکود در بازار شب عید خودرو و نوسان محدود در قیمت‌ها

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: از سال ۹۸ تاکنون به علت شیوع کرونا، تقاضای‌ خرید خودرو در اسفندماه افزایش نمی‌یابد و حتی می‌توان گفت که بازار در این ماه راکد است.

پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-سعید موتمنی درباره وضعیت این روزهای بازار خودرو، اظهار داشت: خریدار طبق روال هفته‌های گذشته کماکان در بازار کم است و تغییر قیمتی در بازار خودرو مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز بر بازار خودرو تاثیرگذار است، افزود: این موضوع موجب بلاتکلیفی مشتریان می‌شود البته در حال حاضر بازار مصرفی است و مشتریانی که نیاز مصرفی دارند خرید انجام می دهند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو بازار اظهار داشت: اگرچه فضای مجازی بر قیمت خودرو موثر است و ممکن است فروشندگان کمی قیمت فروش خودرو را بالاتر از قیمت واقعی در فضای مجازی اعلام کنند اما خریداران پس از بررسی قیمت در بازار خودروی خود را خریداری می‌کنند و قطعا خودروهای عرضه شده با قیمت بالاتر از قیمت واقعی خریداری نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در اواسط سال جاری کمی قیمت خودرو در بازار افزایش یافت، گفت: اما در یکی دو ماه گذشته قیمت خودرو تقریبا ثابت بوده‌ و تغییری نداشته است ضمن اینکه مشاهده قیمت برخی خودرو در بازار حاکی از آن است که افت قیمت اندکی نیز رخ داده است.

موتمنی درباره افزایش قیمت خودرو در آستانه عید نوروز بیان داشت: اگرچه تا قبل از سال 98 تقاضا برای خرید خودرو در اسفند‌ماه افزایش داشت اما از سال 98 تاکنون به علت شیوع کرونا تقاضای‌ خرید خودرو در این ماه افزایش نمی‌یابد و حتی می‌توان گفت که بازار در این ماه راکد است و بازار فروردین نسبت به بازار اسفندماه از وضعیت بهتر برخورداری است.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب