icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کاهش ۲۲ تا ۳۰ درصدی قیمت خودرو در ۲ ماه گذشته

کاهش ۲۲ تا ۳۰ درصدی قیمت خودرو در ۲ ماه گذشته

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران با تاکید بر اینکه رکود بر بازار خودرو حکم‌فرما است، گفت: کاهش قیمت خودرو از اواخر اردیبهشت آغاز و تاکنون ادامه‌دار است.

شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"- سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران، اظهار کرد: براساس آمار‌های موجود از پایان اردیبهشت تا امروز، خودرو‌های تولید داخل، مونتاژی و وارداتی 22 تا 30 درصد کاهش قیمت داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: قیمت خودرودنا پلاس توربو اتوماتیک در بازه زمانی یادشده از 980 میلیون تومان به 795 میلیون تومان، خودرو دنا پلاس توربو دنده دستی از 850 میلیون تومان به 700 میلیون تومان و خودرو هایما s7 از یک میلیارد و 800 به یک میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

موتمنی اعلام کرد: به‌طور کلی باید گفت خودرو‌های در محدوده قیمتی 5 میلیارد تومان، حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان و خودرو‌های 4 میلیارد تومانی حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین خودرو‌های در محدوده قیمتی 3 میلیارد تومان حدود 900 میلیون تومان، خودرو‌های در محدوده 2 میلیارد تومان حدود 700 الی 800 میلیون تومان و خودرو‌های یک میلیارد تومانی حدود 200 الی 250 میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران تصریح کرد: در هفته‌های گذشته تنها محصولات ایران‌خودرو و مونتاژی با کاهش قیمت همراه بوده‌اند، اما در چند روز گذشته محصولات سایپا از جمله کوییک اتوماتیک و دنده‌ای نیز ریزش قیمت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت خودرو در پی رکود در بازار صورت گرفته است، افزود: پس از انتشار اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودرو و تصویب این لایحه در مجلس شاهد کاهش قیمت در بازار هستیم.

موتمنی همچنین اظهار کرد: با آزادسازی واردات خودرو و افزایش عرضه، به‌تدریج حباب بازار خودرو از بین خواهد رفت.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب