icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا بورگوارد BX7 را در ایران خواهیم دید+فیلم

آیا بورگوارد BX7 را در ایران خواهیم دید+فیلم

بورگوارد قرار است با دو کراس اوور جدید به ایران بیاید.

یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"خبر ورود احتمالی محصولات بورگوارد از زمانی رسانه ای شد که مدیر عامل این شرکت همراه گروه بازارگانان آلمانی به ایران امد و از چندین سایت تولید خودرو در ایران بازدید به عمل آورد. اما با گذشت زمان همچنان ورود محصولات این شرکت باسابقه چینی –آلمانی در هاله ای از ابهام قرار داد.

کمپانی بورگوراد از برند های قدیمی آلمان به شمار می رود که بعد از جنگ جهانی دوم بدلیل مشکلات فروان تعطیل شد و سالها بعد توسط چینی ها خریداری و مجددا احیا شد. البته هنوز هم که بیشتر مراحل تولید محصولات این شرکت زیر نظر آلمانی انجام می گردد.

کراس اوور BX 7 از اولین محصولات این شرکت خواهد بود احتمال ورود آن به بازار ایران قوت بیشتری گرفته است. هم‌اکنون، تمامی تیپ‌های این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو بنزینی بهره می‌برند. این پیشرانه که توسط شرکت فوتون و با تکنولوژی میتسوبیشی ساخته می‌شود از توانی معادل 225 اسب بخار و گشتاوری برابر با 300 نیوتن متر برخوردار است. سوای این پیشرانه، اخیراً یک نسخه تمام الکتریکی از این خودرو به نام بورگوارد BX7i نیز معرفی شده است که البته هنوز جزییات دقیق فنی آن انتشار نیافته است.

برای آشنایی بیشتر توجه شما را ویدئویی از این خودرو جلب می نماییم

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب