icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاسی بلند های آلمانی بورگوارد به ایران خواهند امد

شاسی بلند های آلمانی بورگوارد به ایران خواهند امد

مدیر عامل برند بورگوارد در آخرین احضارتش گفت که شاسی بلند های این شرکت با فناوری آلمانی به ایران خواهند آمد

چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" خودروسازی بورگوارد یکی از قدیمی ترین برند های خودروسازی آلمان محسوب می گردد که تا قبل از جنگ جهانی دوم بسیار مشهور و در عین حال بود. اما بعد از این جنگ و حدود نیم قرن خبری از این خودروساز آلمانی نبود تا نهایتا در سال 2008 بورگوارد به کمک چینی ها دوباره احیا شد. خط تولید محصولات فعلی در تنها کارخانه این شرکت واقع در پکن تولید می گردد اما این شرکت در صدد است که بزرگترین کارخانه خود را در شهر برمن آلمان تاسیس کند.از مهمترین مزایای این برند ساخت بیشتر قطعات  توسط کارخانه بوش آلمان می باشد.

طبق احضارات مدیر عامل بورگوارد، در آینده این برند با تکیه بر استاندارد های آلمانی و هزینه پایین تولید در چین به یکی از مطرحترین شاسی بلند سازان اروپا تبدیل خواهد شد.از دیگر مشخصه های این برند شعار "لوکس دست یافتنی " می باشد که به لوکس بودن و در عین حال ارزان قیمت بودن محصولات اشاره می کند. محصولات بورگوراد توسط شناخته شده ترین طراحان دنیا انجام گرفته و تاکنون جوایز زیادی را در بخش طراحی از آن خود کرده است.

اولریخ والکر در سفر اخیر خود به ایران از شرکت های ایران خودرو ،بهمن خودرو و ... بازدید نمود و عنوان کرد ایران یکی از بازارهای مهم و گسترده بورگوارد خواهد شد.

ظاهرا مراحل مقدماتی برای ورود دو مدل BX7 و BX5  به بازار ایران در حال انجام می باشد و شرکتی با نام کیان موتور وارنا قرار است بعنوان نماینده این شرکت در ایران فعالیت کند.قابل ذکر است پیش از این در رسانه بهمن خودرو بعنوان نماینده بورگوراد معرفی شده بود اما مسئله ای که محرز گردیده حضور شاسی بلند های این برند پیر آلمانی می باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب