icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو افزایش قیمت باورنکردنی رنو کلیوس و ترفند ویژه نگین خودرو

افزایش قیمت باورنکردنی رنو کلیوس و ترفند ویژه نگین خودرو

شرکت نگین خودرو لیست قیمت جدید محصولات رنو را همراه با افزایش قیمت اعلام کرد.

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در روزهای پایانی بسته بودن ثبت سفارش برخی شرکت های وارد کننده خودرو دست به ترفندی ویژه جهت افزایش قیمت محصولات خود زدند. از آنجا که مشخص شده بود تعرفه های در حال افزایش ناگهانی هستند اینگونه شرکت تنها چند روز قبل ازابلاغ دستور عمل جدید واردات خودرو قیمت محصولات خود را بسته به قیمت اصلی حدود 10 الی 30 درصد افزایش دادند ،بدون اینکه شرایط فروشی در کار باشد به عبارتی بدون فروش خودرو فقط قیمت ها را افزایش دادند. سپس بعد از باز شدن تعرفه ها مطابق با جدول حدود 40 تا 55 درصد دیگر هم محصولات خود گران کردند . این عمل به این منظور انجام شد که در تبلیغات خود عنوان کنند که افزایش قیمت محصولات خود بعد از باز شدن ثبت سفارش کمتر از افزایش تعرفه ها بوده تا بتوانند مانور ویژه ای بر روی این موضوع بدهند.

یکی از این شرکت ها نگین خودرو بود که پیش از باز شدن ثبت سفارش قیمت محصولات خود را بصورت ناگهانی و بطور فزاینده افزایش داد. برای مثال رنو کلیوس در مهر ماه امسال دارای قیمتی برابر222 میلیون تومان  بود. سپس چند روز مانده به باز شدن ثبت سفارش به قیمت235 میلیون رسید. حالا پس از باز شدن ثبت سفارش این عدد به 298 میلیون 500 هزار تومان رسیده است.اینکه شرکت قیمت مدل 2017 خود را برای میزان افزایش درصد ملاک قرار داده است امری غیر معقول است چرا که در هیچ کجای دنیا با آمدن مدل جدید قیمت ها افزایش نمی یابد و منعبد باید قیمت مدل 2018 را ملاک اصلی قرار داد .

درصد افزایش قیمت محصولات رنو

این مهم که  شرکت ها مجبور هستند با توجه به تعرفه های جدید قیمت محصولات خود را افزایش دهند ایرادی وارد نیست ولی اینکه با ترفند های گوناگون قصد گمراه کردن  خریداران  را داشته باشند کمی دور از امر مشتری مداری است. خیلی بهتر است که واقعیت ها را بصورت شفاف انتقال داده تا مشتریان به صداقت شرکت های اعتماد داشته باشند.

 

قیمت جدید محصولات نگین خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب