icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بررسی قیمت تیگوان ، پاسات و گلف در بازار

بررسی قیمت تیگوان ، پاسات و گلف در بازار

دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

بازار خودروهای وارداتی این روزها آرام و قرار ندارد و بدون توجه به قیمت دلار و تقاضای بازار در حال افزایش است.این روند نامیمون در پی عدم ترخیص خودروهای وارداتی دپو شده در گمرک تسریع داده شده چرا که عملا مردم و شرکت های وارد کننده با توجه به سنگ اندازی ارگان های مختلف از ورود این دست از خودروها به بازار نا امید شده اند.

محصولات فولکس واگن که به تعداد بسیار محدودی توسط ماموت خودرو قبل از ممنوعیت واردات خودرو عرضه گردید ،از همان ابتدای ورود با تقاضا بالا مواجه گردید . این روزها هم که وضعیت بسیار متشنج است قیمت دو خودروی محبوب این برند یعنی پاسات و تیگوان روند افزایشی به خود گرفته بطوریکه کراس اوور تیگوان این روزها با قیمتی نزدیک به 1 میلیارد تومان خرید و فروش می گردد. جالب است بدانید که این خودرو در هنگام ورود به بازار با قیمتی در حدود 300 میلیون تومان توسط ماموت خودرو بفروش رسید اما در یکسال اخیر بدلیل افزایش نرخ ارز و ممنوعیت واردات خودرو قیمت تیگوان افزایش سرسام آوری را تجربه کرده است.

سدان پاسات هم دارای وضعیت مشابه تیگوان است اما با توجه به تقاضای کمتر ،رشد قیمت این خودرو کمتر از برادر بلند قامت خود بوده است. این در حالی است که تیگوان و پاسات در بدو ورود به بازار دارای اختلاف اندکی بودند اما اختلاف قیمت این دو محصول فولکس واگن در بازار امروز نزدیک به 250 میلیون تومان است.

فولکس واگن گلف GTI

قابل ذکر درست قبل از ممنوعیت واردات ماموت خودرو موفق چندین دستگاه هاچ بک گلف را بدست مشتریان برساند که این خودروی جذاب و جوان پسند در بازار امروز با  قیمت 800 میلون تومان خرید و فروش می شود. گلف در ابتدای ورود به ایران با قیمتی در حدود 400 میلیون تومان از سوی ماموت خودرو به بازار عرضه شد.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب