icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بنز با مدل مفهومی بدون راننده عجیب و غریب وارد توکیو شد.

بنز با مدل مفهومی بدون راننده عجیب و غریب وارد توکیو شد.

کمپانی بنز در نمایشگاه خودروی توکیور از یک مدل مفهومی عجیب و غریب که بیشتر شبیه قیلم عای تخیلی بوده و قابلیت حرکت بدون راننده را دارد پرد برداری کرد.

پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: کمپانی بنز در نمایشگاه خودروی توکیور از یک مدل مفهومی عجیب و غریب که بیشتر شبیه قیلم عای تخیلی بوده و قابلیت حرکت بدون راننده را دارد پرد برداری کرد.

 

 

بنز ویژن توکیو

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " این مفهومی شبیه یک ون یک ون شاسی بلند بسیار صاف و صیقلی است که قابلیت خودران بودن را دارد. این خودرو در تمامی ابعاد قدری از ون "متریس"
2016 کوچکتر است.

چراغهای جلو ویژن توکیو بسیار باریک و یک جلوپنجره بسیار بزرگ دارد که با نورهای رنگارنگ با الگوهای بسیار زیبا مزین شده است.

طراحی این خودرو تا حدودی تحت تاثیر مفهومی F 015 Luxury in Motion است که مرسدس بنز اوایل امسال در نمایشگاه فن آوریهای الکترونیکی لاس وگاس(CES) از آن رونمایی کرد.

 

بنز ویژن توکیو

 

برای ورود به داخل این خودرو باید از درب بزرگ بالارونده سمت شاگرد وارد شد. داخل این مفهومی فضای نشستن پنج سرنشین روی یک کاناپه بیضی شکل از چرم سفید رنگ را دارد. این خودرو دارای یک سیستم مولتی مدیا و سرگرمی بسیار پیشرفته و پیچیده است و اطلاعات مهم درباره خودرو و محیط اطراف روی نمایشگرهایی که در دیواره کناری خودرو تعبیه شده نمایش داده می‌شود.
این مفهومی برای مدت زمان زیادی قابلیت خودران بودن را دارد اما مسافران هم می‌توانند در مواقع لزوم کنترل آن را در دست بگیرند.

 

بنز ویژن توکیو

 

نیروی محرکه این خودرو از یک موتور هیبریدی پیشرفته که برای تولید برق از سلول سوخت هیدورژنی استفاده میکند تامین می‌شود. جزئیات فنی کامل این خودرو هنوز منتشر نشده است.
اگرچه خودرو مرسدس موسوم به ویژن توکیو بسیار بعید است به تولید انبوه برسد اما احتمالا به عنوان پیش نمایه ای برای فن آوری خودروهای خودران است که ژانویه آینده در نسل بعدی خودروهای بنز کلاس E مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بنز ویژن توکیو

این خودرو همچنین بیانگر این ایده است که طراحی خودروهای کاری مرسدس در سالهای آتی به چه سمت و سویی خواهد رفت. همچنین ممکن است پیشرانه هیدروژنی الکتریکی در میان مدت از خودروهای مفهومی بنز به تولید انبوه برسد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب