icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تابستان سال 99 ون گازسوز هم به بازار ایران خواهد آمد

تابستان سال 99 ون گازسوز هم به بازار ایران خواهد آمد

مدیرعامل شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو گفت: ‌تغییرات خودرویی و تست‌های لازم ون وانای گازسوز انجام شده و در مرحله نگاشت (کالیبراسیون) هستیم، تا تابستان سال ۹۹ این مسیر را به پایان می‌رسانیم و آماده عرضه ون وانای گازسوز به متقاضیان خواهیم بود.

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-«مهدی رجبعلی» افزود: در مصوبه دولت، استفاده از خودروهای برقی و گازی بین هشت تا ۱۰ هزار دلار در تعریف‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی بیان‌داشت: با توجه به تولید موتور ای.اف.۷ گازسوز توسط ایران‌خودرو که دارای مطلوبیت بالایی در بین محصولات گازسوز است، بهره‌مندی از نسخه پرخوران (توربو) آن با توجه به حجم و قدرت در موتورهای ون در دستور کار قرار گرفته است. 

رجبعلی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تعداد متقاضی خودروی گازسوز را افزایش داده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود پس از عرضه ۱۰ هزار خودرو ون گازسوز که در توافق با وزارت کشور در سه سال انجام خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از این خودرو را به متقاضیان در ناوگان حمل و نقل سازمان‌های مختلف عرضه کنیم. 

به گزارش ایران‌خودرو، ون وانا برای مسافران شرایط ارگونومی بسیار مطلوب تری نسبت به ون‌های فرسوده موجود دارد،‌ سقف آن بلندتر بوده و صندلی مزاحمی هم ندارد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب