icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو توصیه وزیر صنعت به استفاده از مشاوران خارجی

توصیه وزیر صنعت به استفاده از مشاوران خارجی

وزیر صنعت ومعدن در آخرین جلسه سیاست گذاری خودرو به خودروسازان توصیه کرد که برای بهبود کیفیت و بهره وری بیشتر از مشاوران خارجی استفاده کنند.

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:وزیر صنعت ومعدن در آخرین جلسه سیاست گذاری خودرو به خودروسازان توصیه کرد که برای بهبود کیفیت و بهره وری بیشتر از مشاوران خارجی استفاده کنند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو از خودروسازان و قطعه‌سازان خواست برای ارتقای بهره‌وری و کیفیت محصولات خود از مشاوران خارجی استفاده کنند.

جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو پنجشنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده اظهار کرد که این تفکر که خودمان همه چیز را بلدیم درست نیست و برای ارتقای سطح تکنولوژی صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی باید از مشاوران با تجربه خارجی استفاده شود.

وی از شرکتهای خودروسازی خواست برنامه خود برای ارتقای بهره‌وری و افزایش رقابت‌پذیری با محصولات خارجی را تدوین و به این وزارتخانه ارائه کنند.

همچنین در ادامه برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری خودرو نسبت به تردد خودروهای مناطق آزاد در تمام مناطق استان مربوطه اعتراض کردند و تصمیم گرفته شد این موضوع از طریق وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی پیگیری شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو از اعضا خواست برای انتقال دانش فنی با هیات‌های تجاری اسپانیا و اتریش که قرار است وارد ایران شوند مذاکره کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب