icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هن تنگ X7 با بازار دلالان رسید+قیمت

هن تنگ X7 با بازار دلالان رسید+قیمت

عظیم خودرو تولید کنند محصولات هن تنگ در اواخر سال گذشته تحویل کراس اوور X7 را آغاز کرد. حال با گذشت از کمتر از دو ماه از تحویل ،این خودرو  با قیمت های نجومی در بازار خرید و فروش می شود.

شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-عظیم خودرو از اوایل سال گذشته فروش کراس اوور های هنگ تنگ را در دستور کار قرار داد و نهایتا در اواخر سال گذشته موفق به راه اندازی خطوط تولید محصولات این برند چینی شد. این شرکت در ابتدا، خط تولید کراس اوور بزرگتر خود یعنی هن تنگ X7 را آغاز نمود تا بتواند هر چه زودتر به تعهدات خود عمل نماید. از همین رو حدود 2 ماه پیش اولین سری از کراس اوور هن تنگ را بدست مشتریان رساند. روند تحویل همچنان ادامه دارد و قرار است بزودی مراحل شماره گذاری این خودرو نیز انجام شود و پلاک بدست مشتریان برسد.

هن تنگ X7

اما هن تنگ X7 هنوز پلاک نشده با قیمت های نجومی وارد بازار خرید و فروش شده است.از آنجایی بازار این روزهای ایران وضعیت مشخص ندارد مالکان فعلی که موفق به تحویل خودروی خود شده اند علاقمند هستند که سود حدود 200  میلیون تومان را برای خود در نظر بگیرند چرا که با چرخی در وب سایت های خرید و فروش خودرو متوجه خواهیم شد که قیمت پیشنهادی برای هن تنگ X7 حدود500 الی 520 میلیون تومان است. این در حالی است عظیم خودرو قیمت نهایی این خودرو را برابر با 299 میلون تومان عنوان کرده است.

همچنین در تماس با مالکان فعلی مشخص گردید که عظیم خودرو وعده داده است که پلاک خودرو را در اواخر ماه جاری و یا اواسط اردیبشهت ماه بدست مشتریان برساند که به نظر می رسد این شرکت بتواند در موعد مراحل شماره گذاری را طی نماید. اما نکته مهم این است کسانی که هن تنگ X7 را از بازار تهیه نمایند باید حداقل حدود1 ماه خودرو را در پارکینگ خود نگه دارند تا پلاک بدستشان برسد.

مشخصا قیمت عنوان شده از سوی مالکان  برای این خودرو بسیار فراتر از واقعیت است و مطمئنا با تسریع در تولید و تحویل بیشتر این خودرو به مشتریان حباب قیمتی شکسته خواهد شد.

بهتر است بخوانید

گزارش ویدئویی از خط تولید محصولات هن تنگ در ایران

قیمت رسمی هن تنگ X7 و هن تنگ X5 توسط عظیم خودرو اعلام شد

هن تنگ X7 :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه باید بدانید

ویدئوی معرفی هن تنگ X7 در نمایشگاه خودروی تهران 97

 

 

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب