icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت خودرو ظرف چند ساعت

کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت خودرو ظرف چند ساعت

مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است.

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-به‌دنبال کاهش قیمت دلار در بازار خرید و فروش خودرو نیز ریزش قیمتی به وجود آمده است به‌نحوی که مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار با کاهش 10 تا 25 میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است.

البته طی یک هفته اخیر نیز قیمت خودرو 15 تا 23 درصد کاهش داشته است که همین امر عاملی شده است تا خرید و فروش در بازار قفل شود و هیچ معامله‌ای در بازار صورت نگیرد.

فعالان بازار معتقدند خریداران خودرو در انتظار کاهش بیشتر قیمتها هستند به همین دلیل معامله در بازار به صفر رسیده است، به‌نظر می‌رسد با ادامه روند کاهشی قیمت دلار بازار خودرو نیز شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها باشد.

در زمان حاضر قیمت دنا پلاس با قیمت 618 میلیون تومان، پژو پارس 470 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو 476 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 780 میلیون تومان، تارا اتوماتیک 758 میلیون تومان و سورن پلاس 530 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین در محصولات ساپیا نیز ساینا اس با قیمت 324 میلیون تومان، کوئیک 308 میلیون تومان، کوئیک اتوماتیک 375 میلیون تومان، شاهین 525 میلیون تومان و ساینا اس اتوماتیک 397 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات مونتاژی نیز جک J4 به 768 میلیون تومان و جک S5 به یک میلیارد و 445 میلیون تومان رسیده است. دیگنیتی پرایم نیز به یک میلیارد و 776 میلیون تومان، فیدیلیتی یک میلیارد و 625 میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و 185 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب