icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تخصیص ۱۰ هزار دستگاه خودرو به جانبازان و خانواده شهدا

تخصیص ۱۰ هزار دستگاه خودرو به جانبازان و خانواده شهدا

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تخصیص ۱۰ هزار دستگاه خودرو از محصولات دوخودروساز اصلی برای جانبازان و خانواده شهدا خبر داد.

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-جعفر واحدی گفت: بر اساس قانون بودجه سال 1401، وزارت صمت مکلف است از طریق شرکت‌های خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا از محل تولید محصولات ملی خود به تعداد 10 هزار دستگاه خودرو نسبت به فروش خودرو به همسر، فرزندان و والدین شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان 50 درصد و بیشتر با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط 5 ساله و کارمزد 4 درصد از محل تسهیلات قرض‌الحسنه تبصره 16 اقدام کند.

این قانون شامل جانبازانی که فاقد خودرو بوده و تاکنون با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران خودرو دریافت نکرده اند، می‌شود اما جانبازان 70 درصد مستثنی از این شرایط هستند و در صورت داشتن خودرو هم می‌توانند اقدام کنند.

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به تعداد و نوع خودرو و شروط اعلام‌شده، لازم است هماهنگی‌های لازم برای معرفی ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارتخانه ذی‌ربط، خودروسازان و سیستم بانکی انجام شود.

تصویب آیین نامه اجرایی تبصره 16 به بانک مرکزی و سایر دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب