icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو استقبال قابل توجه بازدید کننده از غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودروی تهران

استقبال قابل توجه بازدید کننده از غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودروی تهران

یکی از نکاتی که در نمایشگاه خودرو تهران بیش از هر چیزی جلب توجه می کرد حضور گسترده تولید کننده های خودروهای سنگین و کشنده ها بود.یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه شایان دیزل بود که به تازگی به صف سنگین سازان کشور پیوسته است.

جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-شرکت شایان دیزل چند سالی است که از تاسیس آن می گذرد و در طول این سالهای مدیران  شرکت در پی کسب مجوزهای لازم و اقامات لازم برای تولید و عرضه نخستین کشنده این شرکت با نام دافران H7 بوده تا نهایتا در سال 1400 تولید انبوده آن آغاز شده است.

شایان دیزل در سال گذشته حدود 400 دستگاه را تولید نموده و با توجه به گسترش خطوط تولیدی و همچنین استقبال فعالان حمل و نقل از محصول این شرکت ،قرار است این میزان در سال جاری به 1500 دستگاه برسد.فعلا تنها محصول شایان دیزل همین کامیون کشنده 4×2 دافران Dafran H7 است البته طبق اظهارات مدیر عامل این شرکت قرار است در طی سالهای آینده محصولات متعدد دیگری نظیر کامیونت ها به سبد محصولات این شرکت افزوده شود.

مرکز خطوط تولید این شرکت در استان فارس قرار و همین امر موجب استغال زایی برای قشر زیادی از افراد این استان گردیده است اما از نظر گستردگی خدمات فروش و خدمات پس از فروش در تمام کلانشهرها به جز تبریز که نزدیک به 12 مرکز هستند، نمایندگی های این شرکت احداث شده اند که به مشتریان خدمات فروش و پس از فروش محصولات شایان دیزل را ارائه می دهند. همچنین سرویس امداد 24 ساعته شایان دیزل در شهرهایی که مشتریان دسترسی به نمایندگی ندارند راه اندازی شده است. مدیرعامل شایان دیزل بیان کرد در 6 شهر دیگر هم تا پایان سال 1401 افتتاح نمایندگی جدید شایان دیزل صورت می گیرد که مجموعا تعداد نمایندگی های این شرکت در ایران به 18 عدد می رسد که طی دو سال عملکرد فوق العاده ای برای یک خودروساز تجاری تازه تاسیس محسوب می شود.

شایان دیزل در نمایشگاه خودروی تهران امکان تست و رانندگی با دافران H7 را فراهم آورده بوده که همین امر موجب استقبال عمومی بازدید کنندگان از غرفه این شرکت شده بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب