icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تمرکز اصلی اتو شناس بر روی ارائه خدمات بهتر در محوریت مشتری مداری

تمرکز اصلی اتو شناس بر روی ارائه خدمات بهتر در محوریت مشتری مداری

در حاشیه نمایشگاه خودوی تهران فرصتی دست تا با مدیر عامل اتو کارشناس و یکی از خبرگان بازار خودرو همکلام شویم تا نظر وی در خصوص شرکت زیر مجموعه اش و همچنین شرایط بازار جویا شویم.

پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-مرکز اتوشناس یک مجموعه خدمات خودرویی بوده که خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد. به طور کلی هر خدمتی که در زمینه خرید خودرو از کارشناسی و تشخیص رنگ بدنه خودرو گرفته تا عقد قرارداد در اتوشناس انجام می شود. ضمن اینکه اتوشناس خدمات تعمیرگاهی، امداد سیار، کوییک سرویس و اتوآپ را نیز به مشتریان ارائه می دهد که باعث شده یکی از کاملترین مراکز خودرویی در ایران باشد.

علی خسروانی در ابتدای صحبت خود در خصوص احتمال آزاد شدن واردات خودرو گفت:در طول سالهای گذشته که واردات خودرو ممنوع بوده کلیه فعالان خودرو بازار با سختی ادامه حیات داده اما به هر صورت این سالها گذشته و امروز کسانی با بازار آشنا بوده اند توانسته که سر پا بماند از این رو اگر قرار است واردات صورت پذیر باید بگونه ای باشد که قوانین وضع شده انخصار بوجود نیاورد بطوریکه تمامی بازرگانان و تجار بتوانند واردات خودرو را انجام داده تا نهایتا با رقابت ایجاد شده قیمت های کاهش یابد اما اگر این چنین نباشد انحصار بوجود آمده تنها موجب استفاده بعضی اشخاص و شرکت از رانت ها خواهد شد و قیمت ها افزایش نخواهد یافت.

علی خسروانی در خصوص آزادسازی واردات خودرو گفت: مشکل این طرح مربوط به تدوین آیین نامه می شود و این سوال پیش می آید که آیا برای تدوین آیین نامه آن با اتحادیه فروشندگان خودرو یا انجمن واردکنندگان مشورت شده است یا خیر؟

وی افزود: واردات خودرو در صورتی می تواند منجر به کاهش قیمت خودرو شود که برای تمامی افراد باز باشد و  واردات مشروط به صادرات خودرو و قطعات می تواند زمینه ساز ایجاد رانت در بازار شود.

علی خسروانی عقیده دارد که باید به واردات خودرو ارز دولتی اختصاص داده نشود و افراد با سرمایه های خارج از کشور خود می توانند خودرو وارد کنند و تنها در صورت نوسان بازار ، ارز تزریق شود.

این کارشناس بازار خودرو اضافه کرد که با هزینه 1.5 میلیارد دلار می تواند حدود 100 هزار دستگاه خودرو کارکرده با کیفیت میانگین قیمت 15 هزار دلار وارد کرد که این رقم در مقایسه با واردات گوشی همراه ناچیز است.

وی در پاسخ به اینکه آیا با آزاد شدن واردات خودرو ،شرکت اتو شناس هم اقدام به واردات خواهد گفت:تمرکز مجموعه اتوکارشناس بر روی ارائه خدمات بهتر در خصوص فروش و خدمات پس از فروش است و سعی می کند در این زمینه هر روز بهتر از روز قبل باشد. وی اشاره کرده مجموعه تحت رهبری وی در زنجیره تامین تا فروش خودرو یک گام مانده به مشتری است بطوریکه این شرکت فروشنده و ارائه دهنده خدمات خوبی است و نیاز به ورود به تولید یا واردات خودرو نیست.

علی خسروانی اشاره کرد که هدف این بوده که در سال 1401 اتوشناس را از مرزهای استان تهران فراتر ببریم و در شهرهای دیگر نیز مراکز ارائه خدمات به مشتریان را ارائه کنیم و خدمات را گسترش دهیم. اتوشناس در زمینه کارآفرینی فعالیت های بسیاری داشته و در همین هفته 120 فرصت شغلی ایجاد کرده که آگهی آن در سایت اتوشناس و اتوخسروانی نیز گذاشته است. اما با راه اندازی دیگر شعب اتوشناس در سایر نقاط کشور، کارآفرینی در سایر شهرها علاوه بر تهران نیز توسط گروه اتوشناس صورت می گیرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب