icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو افتتاح قریب الوقوع کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند در ساوه توسط نورا موتور پارس

محصولات سانگ یانگ به تولید در ایران نزدیک تر شدند

افتتاح قریب الوقوع کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند در ساوه توسط نورا موتور پارس

بر اساس آخرین اخبار شرکت نورا موتور پارس تا سه ماه آینده کارخانه تولید شاسی بلند و کراس اور های خود را تا 3 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-شرکت نورا موتور یکی از مجموعه های شرکت رامک خودرو محسوب می گردد که احتمالا به تولید محصولات سانگ یانگ می پردازد. مدیران شرکت نورا موتور پارس در نشست خبری چند ماه پیش خود عنوان نمودند که قصد دارند در تا پایان سال جاری برای نیاز به پاسخگویی مشتریان خود ،خط تولید کراس اور تیوولی را در منطقه صنعتی کاوه  راه اندازی نمایند.

شرکت نورا موتور پارس

حالامراحل ساخت کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند،کراس اوور و سدان توسط شرکت نورا موتور پارس در مراحل پایانی قرار گرفته و بنابر پیش بینی ها تا چند ماه آینده رسما این کارخانه خودروسازی در کشو فعالیت خود را آغاز می کند.

مسئولان استان مرکزی به همراه مدیران و کارشناسان وزارت صنعت و معدن و تجارت ضمن بازدید از فاز 1 شرکت نورا موتور در منطقه ویژه کاوه در ساوه از نزدیک در جریان چگونگی روند فعالیت این شرکت قرار گرفتند.

شرکت نورا موتور پارس

در این مراسم مسئولان این شرکت خصوصی ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در این کارخانه اعلام کردند که تاکنون 80 درصد از عملیات احداث فیزیکی خطوط تولید انجام شده و مطابق پیش بینی ها تا 3 ماه آینده این خطوط آماده بهره برداری خواهد بود.

براساس اعلام مسئولان شرکت با افتتاح این فاز در گام نخست امکان تولید خودروهای تک و دو دیفرانسیل ، سدان و حتی خودروهای دارای شاسی مستقل وجود دارد.

شرکت نورا موتور پارس

پیش بینی می شود این شرکت در پاییز ۹۷ خطوط تولید خود را به صورت رسمی افتتاح و در فاز نخست خودروهای خود را به صورت آزمایشی تولید و در فاز دوم نیز تا پایان سال جاری خودروهای تولیدی خود را به مشتریان تحویل دهد.

در نهایت باید گفت بصورت قطعی مشخص نیست که در فاز اول چه محصولی توسط شرکت نورا موتور پارس به تولید برسد چرا که برخی شنیده ها حاکی از آن است که شاید رکستون G4 جایگزین تیوولی گردد و این شاسی بلند روز دنیا در ایران تولید شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مصطفی رحیمی 1399/12/24
9:12:22

بیهمچیزهای کلاه بردار پول امثال منو چهارسال گرفتند اومدن شرکتدزدنوهرسال هم میگن سال بعد الان چهارسال گذشته پشت گوش دیدبم ماشین دیدیم قراربوده سه ماهه تحویل بدهند نهوتحریمی بکد زمانیکه ما پول دادبم نه اتفاقی اخه چرا هیچکس نیست جلوی این دزدهارو بگیره این قانون مال کیه پس ایخداااا

حمید 1398/8/19
16:5:48

ساختین؟

کامیار 1398/5/24
19:46:25

دوساله پول من خوابیده الان هیچی نمیشه فقط یه پراید صفر اشعال میشه باهاش خرید.

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب