icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو برنامه داتیس خودرو در ساخت خودروهای هیبریدی

میلاد علینقی خبر داد؛

برنامه داتیس خودرو در ساخت خودروهای هیبریدی

مدیرعامل داتیس خودرو: داتیس خودرو درجهت حمایت از توسعه حمل و نقل پاک در تهران و دیگر شهرهای بزرگ اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی را در تهران راه‌اندازی کرد و با توجه به استقبال خوب دارندگان این خودروها به زودی شعبات دیگری را نیز در مراکز استان‌ها افتتاح خواهد کرد.

یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- میلاد علینقی مدیر عامل داتیس خودرو که پیش از این با ایجاد اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در ایران، گام های بزرگی را برای ترغیب مردم به استفاده از خودروهای پاک و هیبریدی برداشته است، می‌گوید: استفاده از خودروهای هیبریدی در حمل و نقل عمومی به ویژه در ناوگان تاکسیرانی یکی از راهکارهای غلبه بر آلودگی هوا در کلانشهرهاست. با اینحال تا پیش از این زیر ساخت‌های لازم برای به کارگیری خودروهای هیبریدی در ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم نبود و رانندگان تاکسی و مسئولان بانگرانی از آینده خدمات پس از فروش این خودروها تمایل چندانی به استفاده از هیبریدی‌ها نداشتند.

وی افزود: در این بین داتیس خودرو درجهت حمایت از توسعه حمل و نقل پاک در تهران و دیگر شهرهای بزرگ اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی را در تهران راه‌اندازی کرد و با توجه به استقبال خوب دارندگان این خودروها به زودی شعبات دیگری را نیز در مراکز استان‌ها افتتاح خواهد کرد.

مدیر عامل داتیس خودرو خاطرنشان می‌کند که ایجاد مرکزی تخصصی برای خدمات‌دهی به خودروهای هیبریدی نگاه مردم و مسئولان را به این دسته از خودروها تغییر داده و اقبال عمومی برای استفاده از این خودروها را افزایش داده است.

وی همچنین از عزم جدی این مجموعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و توسعه اقتصادی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت دوازدهم می‌گوید و امیدوار است بتواند نقشی هر چند کوتاه در توسعه اقتصادی کشور در تمامی حوزه های کسب وکار، صنعت، کشاورزی و حتی هنری ایفا کند.

علینقی با تاکید بر اولین بودن مجموعه داتیس خودرو در ارائه خدمات پس از فروش استاندارد به خودروهای هیبریدی اضافه کرد: استقبال مردم از خودروهای هیبریدی و داشتن دغدغه حفاظت از محیط زیست در مجموعه داتیس باعث شد تا با وجود مشکلات بسیار و نبود نیروی متخصص در زمینه تعمیر و نگهداری خودروهای هیبریدی، نسبت به راه‌اندازی نخستین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در کشور اقدام کنیم. تا جائیکه امروز این آمادگی را داریم تا با نیروی انسانی آموزش دیده ودر اختیار داشتن تجهیزات به روز دنیا نسبت به احداث تعمیرگاه‌های زنجیره‌ای هیبریدی در سراسر ایران کنیم.

به گفته مهندس علینقی، داتیس خودرو در شرایط فعلی آمادگی ارائه خدمات تعمیرگاهی مناسب به ناوگان تاکسی‌های هیبریدی پایتخت را نیز دارد تا فارغ از منافع مالی بتواند از میزان آلاینده‌هایی که روزانه وارد هوای پایتخت می‌شود، بکاهد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت در داتیس خودرو رضایت مشتری و ادامه دار بودن حضور او در خانواده داتیس است، تاکید کرد: آنچه ما را از دیگر شرکت‌های فروشنده خودروهای وارداتی متمایز کرده، نوع خدماتی است که در طول سال‌های متمادی به مشتری ارائه می‌دهیم. داتیس خودرو تا به امروز هیچگونه فعالیتی در حوزه فروش اقساطی خودرو نداشته و آنچه باعث شده تا به عنوان واحدی نمونه در حوزه خودرو بر سر زبان‌ها بیفتد، خدمات پس از فروش متفاوتی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

میلاد 1396/7/11
23:1:40

داتیس خودرو اول پول مردم را پس بدهد- بعد کار خیر کند- احسان از جیب دیگران ثواب ندارد و این شعارهای هیبریدی و آلودگی هوا و.... برای مردم مال باخته پول نمی شود!!

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب