icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تحویل اولین سری خودروهای بورگوارد به مشتریان کیان موتور وارنا

تحویل اولین سری خودروهای بورگوارد به مشتریان کیان موتور وارنا

شرکت کیان موتور وارنا در مراسمی با حضور اصحاب رسانه اولین سری از محصولات بورگوارد را تحویل مشتریان خود داد.

پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری" پردیس خودرو" شرکت کیان موتور وارنا پاییز 96 تهران از محصولات بورگوارد برای بازار ایران رونمایی کرد و برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران دو نسخه BX5 و BX7 را به نمایش گذاشت. این شرکت پس از استقبال گسترده مردم در نمایشگاه تهران از محصولات بورگوارد،پیش فروش این خودرو را در اواخر سال گذشته آغاز و نهایتا امروز اولین سری خودرو های بورگوارد به مشتریات تحویل داد.

تحویل اولین سری بورگوارد

علی مهریان در حاشیه این مراسم گفت:کیان موتور وارنا پس از یکسال تلاش بی وقفه و با توجه به تغییر مکرر قوانین توانست کار بزرگی را انجام دهد و اولین سری محصولات پیش فروش شده بوگوارد را به مشتریان تحویل داد.وی در ادامه تاکید کرد که نمایندگان شرکت بورگوارد در ایران حضور داشته وبه منظور بهبود کیفیت بر تمامی مراحل عرضه و خدمات پس از فروش نظارت مستقیم دارند.

تحویل اولین سری بورگوارد

ایشان ادامه داد:کیان موتور وارنا کار خود را با عرضه دو مدل از محصولات بوگوارد با نام BX5 و BX7 آغاز نموده است و در ادامه قصد دارد با بهبود خدمات و فروش خودرو به بالاترین سطح ممکن برسد.

تحویل اولین سری بورگوارد

پس از علی مهریان ،سیامک مهتابی مدیر خدمات و پس از فروش این شرکت به ایراد سخنرانی پرداخت.وی گفت :محصولات بورگوارد بعنوان اولین خودرو عرضه شده در بازار ایران با 7 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می گردد و شرکت کیان موتور ورانا به منظور افزایش کیفیت خدمات پس از فروش دو تعمیرگاه بزرگ را در کیلومتر 9 جاده مخصوص و شرق تهران در حال راه اندازی دارد.ایشان ادامه داد:در حال حاضر به غیر از تهران ،در دو شهر رشت و اصفهان دارای نمایندگی می باشیم و برای افزودن نمایندگی ها بیشتر در شهرهای بزرگ در حال مذاکراتی هستیم.

تحویل اولین سری بورگوارد

قابل ذکر است بورگوارد برند آلمانی می باشد که در سال 1329 تاسیس شد و در آن زمان یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین خودرو سازان آلمان محسوب می گردید ،اما پاره ای از مشکلات مالی این شرکت را به ورطه ورشکستی کشاند تا در نهایت در سال 2008 توسط نوه موسس این برند و سرمایه گذری چینی ها دوباره احیا گردید و در سالهای اخیر اولین محصولات این برند شامل BX5 و BX7  به بازار عرضه گردیدند . تمامی مراحل طراحی و شکل گیری محصولات بورگوارد در مرکز مهندس این برند در آلمان انجام می پذیرد و تولید این خودرو به چینی ها سپرده شده است. اما بورگوارد در حال راه اندازی بزرگترین سایت تولید خود در شهر برمن آلمان می باشد که نماینگر اصیل بودند این برند آلمانی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات بوگوارد به لینک های ذیل مراجعه فرمایید و یا ویدئوی اختصاص مصاحبه با امیر صرافی مدیر و بازاریابی و فروش کیان موتور وارنا را مشاهده نمایید.

بهتر است بخوانید:

نقد و بررسی مشخصات فنی بورگوارد BX7:آلمانی باوقار

بورگوارد BX5:بررسی مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب