icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تست درایو عمومی خودروهای بیسو در نمایشگاه خودروی تهران 97

تست درایو عمومی خودروهای بیسو در نمایشگاه خودروی تهران 97

شرکت سیف خودرو به منظور آشنایی بیشتر بازدید کنندگان نمایشگاه با محصولات بیسو ،تست درایو عمومی خودروهای بیسو T3 و بیسو T5 را برگزار می کند.

جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

مراسم تست درایو بیسو در نمایشگاه خودروی تهران 97

پردیس خودرو-تست درایو خودرو پیش از خرید مدتی است که در کشورمان به امری مرسوم تبدیل شده است(در بین شرکت های خصوص ) که کاملا جای تقدیر دارد. چرا که مشتریان بیش از اینکه اقدام به خرید خودرو نمایند بطور کامل با خودرو آشنا شده و با چشمانی باز به خرید اقدام می نمایند. همین امر باعث خواهد شد مشتری برای مدت زمان طولانی از خرید خود خرسند باشد .

همچنین شرکت برگزار کنند تست درایو با این عمل خود ثابت می نماید که به محصولات عرضه شده کاملا اطمینان دارد بطوریکه خودرو را بدون هیچ محدودیتی در اختیار مشتریان می گذارد. این اتفاق باعث ایجاد اطمینان دو طرفه میان شرکت عرضه کننده و مشتریان خواهد شد.

مراسم تست درایو بیسو در نمایشگاه خودروی تهران 97

سیف خودرو هم که به تازگی با تولید محصولات بیسو در کارخانه مرتب خودرو به جمع خودروسازان کشور پیوسته است با اشراف کامل بر موارد فوق شرایط رانندگی و تست محصولات بیسو را در جربان برگزاری نمایشگاه خودروی تهران برقرار نموده تا عموم بازدیدگنندگان  بتوانند از نزدیک با محصولات این شرکت آشنا شوند.

قابل ذکر است سیف خودرو فاز دوم دوم پیش فروش هر دو خودروی بیسو T3 و T5 را آغاز نموده است. از این رو اگر قصد خرید این دو کراس اوور را دارید یا کمی مردد هستید می توانید امروز به نمایشگاه خودروی تهران رفته و با محصول مورد نظر خود رانندگی کنید تا از خرید خود مطمئن گردید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب