icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ویدئوی معرفی کامل محصولات هن تنگ از زبان مدیر بازاریابی شرکت عظیم خودرو

ویدئوی معرفی کامل محصولات هن تنگ از زبان مدیر بازاریابی شرکت عظیم خودرو

عظیم خودرو را باید یکی از شرکت فعال در نمایشگاه خودرو تهران برشمرد که با عرضه کلیه محصولات  تولیدی خود باعث گرمی بیشتر نمایشگاه شده بود. این شرکت برای اولین بار محصولات هن تنگ را نیز به نمایش عمومی گذاشت.

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- عظیم خودرو که از ماه ها پیش با تولید شاسی بلند قدرتمند ساوانا به جمع خودروسازان کشور اضافه شده بود به تازگی خط تولید محصولات هن تنگ را نیز راه اندازی نموده است. خطوط تولید این شرکت واقع در بروجود است که در حقیقت همان خط تولید محصولات پروتون زاگرس خودرو امی باشد. البته این کارخانه با تلاش شبانه روزی این شرکت و صرف هزینه بسیار بالا نوسازی شده و به آخرین تکنولوژی خطوط تولید محصولات روز مجهز شده است.

همین امر  عظیم خودرو بر آن داشت تا دو کراس اوو هن تنگ X7 و X5 را با خود به نمایشگاه تهران بیاورد تا بازدیدکنندگان از نزدیک با این دو خودروی لوکس چینی آشنا شوند.

ما هم نیز فرصت را مغتنم شمردیم و با معاون بازاریابی ان شرکت هم کلام شدیم تا بطور کامل و ملموس با محصولات هن تنگ در ایران آشنا شویم.اگر شما علاقمند به خرید یکی از محصولات هن تنگ هستید بهترین راه برای  آشنایی با این خودروها مشاهده ویدئو ذیل خواهد بود چرا که آقای عقیل مصطفایی معاون بازاریابی این شرکت توضحیات تکمیلی در خصوص محصولات هن تنگ را ارائه می دهد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب