icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای دیزلی در ایتالیا تست می شوند

خودروهای دیزلی در ایتالیا تست می شوند

در پی رسوایی شرکت فولکس واگن در تست انتشار گازهای آلاینده خودروها، کشور ایتالیا اعلام کرده است که در حدود ۸۰ مدل خودروی دیزلی تولید شده از سوی ۸ خودرو‌ساز برجسته جهان را به بوته آزمایش خواهد گذارد.

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در پی رسوایی شرکت فولکس واگن در تست انتشار گازهای آلاینده خودروها، کشور ایتالیا اعلام کرده است که در حدود ۸۰ مدل خودروی دیزلی تولید شده از سوی ۸ خودرو‌ساز برجسته جهان را به بوته آزمایش خواهد گذارد.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در پی رسوایی شرکت فولکس واگن در تست انتشار گازهای آلاینده خودروها، کشور ایتالیا اعلام کرده است که در حدود ۸۰ مدل خودروی دیزلی تولید شده از سوی ۸ خودرو‌ساز برجسته جهان را به بوته آزمایش خواهد گذارد. یک روزنامه اقتصادی ایتالیایی با چاپ این خبر در شماره روز شنبه خود به نقل از از وزارت حمل ونقل این کشور افزود که تست انتشار گازهای آلاینده این خودروها تا حدود ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد و نتایج آن تا ماه مه سال آینده انتشار خواهد یافت. این آزمایش‌ها احتمالا بر ۱۰۰۰ خودروی کارکرده و نو انجام خواهد شد که اکثر خودروهای دیزلی تولید شده به‌وسیله فولکس واگن در ایتالیا و هفت رقیب اصلی آن را شامل می‌شود.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

خودرودیزلی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب