icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو معرفی گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ جهان

معرفی گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ جهان

با معرفی رسمی کولینان به عنوان اولین شاسی‌بلند رولزرویس در روزهای قبل، به این فکر افتادیم که نگاهی به SUV های دیوانه‌کننده‌ای بیندازیم که در مجامع عمومی ارائه شده‌اند. این خودروها ترکیبی از تجملات و کیفیت هستند و به طور مشترک از برچسب قیمتی مورد علاقه ثروتمندان بهره می‌برند.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- تمام SUV های این فهرست منحصربه‌فرد، جذاب و هدفمند ساخته شده‌اند و کارکترهای شخصیتی خود را دارند. برخی از این SUV ها برای رانندگی طراحی شده‌اند و برخی از آنها صرفا برای شما و رانندگی شما ساخته می‌شوند. در واقع ما با دو ماموریت متفاوت در ساخت این خودروها مواجه هستیم. در این فهرست گرانترین SUV های جهان در طول تاریخ راخواهید دید.

۱- بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتاگیا

بنتایگا احتمالا اصلی‌ترین رقیب کولینان رولزرویس است. با این وجود در مدل ۲۰۱۸ با موتور ۶ لیتری W۱۲ بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و به مراتب از رقیب المانس‌نشانش ارزانتر است. با بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت از رقیبش سریعتر ظاهر شده و طیف وسیعی از گزینه‌ها و شخصی‌سازی را نیز در اختیار صاحبانش قرار می‌دهد.

 

۲- مرسدس- بنز AMG G۶۵

گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

حدود سه تن وزن دارد و در ۵.۲ ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر می‌رسد. قابلیت‌های آفرودی‌اش فوق‌العاده ظاهر شده و در فضای داخلی نیز سطح بالایی از لوکس‌بودن را نشان می‌دهد.

۳- بولر EXR-S

گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

در نگاه اول آشنا به نظر می‌رسد، زیرا براساس لندروور رنج‌روور اسپورت ساخته شده و هدف از ساخت آن ارائه یک خودروی آفرودی فوق سریع است. با موتور ۵ لیتری سوپرشارژ V۸ خود حدود ۵۵۰ اسب‌بخار توان دارد و برای شتاب صفر تا صد خود به ۴.۲ ثانیه زمان نیاز دارد.

۴- فینو GX

 گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

فینو از درون و برون لوکس نشان می‌دهد. درهایش مانند محفظه بزرگ نگه‌داری پول در یک بانک بزرگ است. این خودرو یکی دیگر از SUV هایی است که روی پلت‌فرم فورد ساخته می‌شود و این بار روی شاسی سوپردیوتی F۴۵۰ قرار گرفته است. در حالیکه بسیاری بر این باورند خودرو در شمار لوکس‌ها قرار نمی‌گیرد و بیشتر شبیه خودروهای جنگی است، خودرو بسیار قدرتمند نشان می‌دهد. این خودرو به صورت استاندارد با یک موتور ۶.۷ دیزلی V۸ و یک نسخه ۶.۷ لیتری بنزینی V۱۰ ارائه می‌شود.

۵- هلند رنج‌روور

 گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

یک خودروی ویژه از سوی لندروور که برای آمریکا طراحی شده و تنها ۳۰ دستگاه از این خودرو ساخته شده است. این خودرو به یک موتور ۵ لیتری سوپرشارژ V۸ با قدرت ۵۵۰ اسب‌بخار مجهز است و فضای درونی آن با چرم کرم قهوه‌ای و روکش چوبی مزین شده ودر نسخه پایه به جعبه و فضایی برای اسلحه مجهز اشت.

۶- رنج‌روور SV کوپه

 گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

قیمت پیشنهادی این خودرو برای یک SUV سه در بسیار زیاد است. یک در ۵۵ اینچی بزرگ و ویژه در انتهای خودرو باعث می‌شود بسیار راحت از در عقب وارد یا خارج شوید. یک پوشش چوبی ویژه که با ترکیب چوب گردو و چنار ساخته شده نیز برای پوشش کف صندوق بار، غربیلک فرمان، کنسول میانی و داشبورد در نظر گرفته شده است.

۷- لکسانی موتور کار کادیلاک

 گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

اگر از سطح معمول تجملات راضی نیستید، این خودر را ببینید. قطعا عاشق طراحی این SUV خواهید شد. کمپانی وجود دارد که این اسکالید را به رقیب یک جت تبدیل کرده است. سیستم ماهواره‌ای و مخابراتی پیشرفته، دو نمایشگر ۷ اینچی و یک تلویزیون ۴۰ اینچی LED هوشمند، دوربین‌های نمایش ۳۶۰ درجه بیرون خودرو روی تبلت‌های آی‌پد یکپارچه، کنترل پنل اختصاصی لکسانی و امکانات دیگر از این خودرو یک خودرو خاص و بسیار جذاب ساخته است.

 

۸- رولز رویس کولینان

گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

این خودرو تازه واردترین خودرویی که وارد لیست لوکس‌ها شده است. همه چیز در فضای درونی خودرو حول محور تجملات می‌گردد و با یک موتور ۶.۷۵ لیتری V۱۲ حدود ۵۶۳ اسب‌بخار توان دارد. به صورت استاندارد آل‌ویل‌درایو ارائه می‌شود و با بیشینه سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

 

۹- مرسدس می‌باخ G۶۵۰لنداولت

گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

ساخت ۹۹ دستگاه از این خودرو برنامه ریزی شده است . در این خودرو فضای زیادی برای سر، پا و شانه خواهید داشت و از یک فضای خصوص بهره خواهید برد. یک موتور V۱۲ ۶ لیتری قدرتی معادل ۶۳۰ اسب‌بخار را برای این خودرو فراهم می‌آورد.

 

۱۰- مرسدس بنز G۶۳ AMG ۶x۶

گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

از روی یک مدل نظامی و با موتور ۵.۵ لیتری V۸ ساخته شده است. توانایی فوق‌العاده‌ای برای مقابله با کنش‌ها شدید محیط‌زیستی مانند صحرا و شن زار، صخره‌ها یا پستی بلندی‌های مرتبط با زمین دارد. خودرو روی ۶ تایر ۳۷ اینچی سوار شده که آن بیش از هر مدل دیگری شبیه هیولا می‌کند.

 

۱۱- کارلمان کینگ

گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

موتور ۱۰ سیلندر ۶.۸ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۸۵ نیوتن‌متر، محرک کارلمان کینگ خواهد بود؛ هرچند برای این محصول با وزن خالص ۴.۵ تا ۶ تن، ایده‌آل به نظر نمی‌رسد. نهایت سرعت کارلمان کینگ ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود.

 

۱۲- دارتز پرام‌بران مشکی روسی

گران‌ترین شاسی‌بلند‌های تاریخ

یک خودروی قدرقدرت محسوب می‌شود و احتمالا بیش از چند میلیون دلار خواهد ارزید. ظاهرش شما را قطعا به یاد یک خودروی روسی خواهد انداخت و با یک موتور ۸.۱ لیتری دیزلی ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد. شیشه‌ها و چرخ‌های مشکی ۲۲ اینچی آن ضد گلوله هستند.

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب