icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پراید از چرخه تولید سایپا حذف خواهد شد

پراید از چرخه تولید سایپا حذف خواهد شد

سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت سایپا گفت: طبق اظهارات مدیرعامل سایپا تولید از گردونه تولید حذف، و خودرو تیبا یا کوئیک جایگزین آن می شود.

چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-«ولی ملکی» درباره دستور جلسه کمیسیون صنایع اظهارداشت: اعضای کمیسیون صنایع عصر روز دوشنبه برای بازدید از شرکت خودروسازی سایپا به این شرکت رفتند و مدیرعامل این شرکت گزارشی از فعالیت ها و برنامه های آتی خود ارائه کرد.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شده با حذف تولید پراید، تیبا یا کوئیک جایگزین آن شود.
 
ملکی با اشاره به گزارش مدیرعامل سایپا گفت: شرکت سایپا تولید خود را از روزی 600 خودرو به 2 هزار خودرو افزایش داده است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.
 
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اضافه کرد: امروز همچنین مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا به سوالات برخی نمایندگان پاسخ داد و قرار شد پاسخ برخی دیگر از نمایندگان را به صورت مستند و درقالب گزارش مکتوب ارائه کند.
 
ملکی ادامه داد: از مدیرعامل سایپا خواسته شده تا به تعهدات خود در قبال فروش خودرو عمل کنند تا سر مردم در این میان بی کلاه نماند.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: پس از استماع گزارش مدیرعامل سایپا، نمایندگان از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوئیک بازدید کردند.

برچسب ها:

تولید خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ایرانی 1398/3/16
5:35:41

والا 10سال اینو میگید 405هم چندین سال حرفش هست اما الان~85م قیمتش،گفتن ال90 هم دیگه نیست و تحریمیم هر چند هزار تا خواستین برید دیوار

آخرین مطالب