icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیکاپ دو کابین آمیکو آسنا در بازار چه قیمتی دارد

پیکاپ دو کابین آمیکو آسنا در بازار چه قیمتی دارد

شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

سال گذشته و در جریان نمایشگاه تبریز شرکت آمیکو برای اولین بار وانت پیکاپ جدید خود با نام آسنا را به نمایش عموم گذاشت. ظاهر پر قدرت و تنومند این پیکاپ باعث گردیده که از همان ابتداد استقابل گسترده از آن صورت گیرد. این خودروساز تبریزی در ابتدای قیمت آسنا برابر با 135 میلیون تومان اعلام کرد که با باز خورد منفی در بازار مواجه شد چرا که اغلب مخاطبان پیکاپ ،این خودروی چینی را با نمونه های مشابه در بازار نظیر کاپرا 2 بهمن خودور مقایسه کردند که در آن زمان حدود 50 میلیون تومان ارزان تر عرضه می گردید .ولی این طرز تفکر پس از عرضه محدود این خودرو به بازار به سرعت تغییر کرد چرا که آمیکو آسنا یک پیکاپ همه فن حریف بود که علاوه بر ظاهر جسور خود از پیشرانه قدرتمند 2.4 لیتری میتسوبیشی بهره می برد. اما این پیشرانه تمام چیزی نبود که باعث غافلگیری مشتریان این خودرو گردید. مجهز بودن آسنا به سیستم قفل دیفرانسیل اتوماتیک که در هیچکدام از نمونه موجود در بازار حضور نداشت باعث شد که این خودرو یک سر و گردن از تمامی محصوات آفرود ها بالاتر قرار گیرد.

آمیکو آسنا

آمیکو به منظور اثبات این موضع یک تست کاملا علمی را برگزار کرد و از تمامی خودروهای شاسی بلند از جمله لندکروز ،FJ کروز و تویوتا هایلوکس دعوت نمود تا در این تست شرکت کنند. در کمال تعجب این خودرو توانست قابلیت خود را به رخ حریفان بکشد وغیر از آسنا و چند خودروی دیگر نظیر پاجرو ،مابقی نتوانستند از پس این تست برآیند.از همین رو مشخص گردید این خودرو می تواند یک پیکاپ مطمئن باشد که هیچ چیز از هایلوکس کم ندارد.

نوسانات نرخ ارز باعث گردید شرکت آمیکو در پیش فروش اخیر قیمت پیکاپ آسنا را به 217 میلیون افزایش دهد اما اینبار در همان ساعات اولیه کلیه ظرفیت فروش این خودرو تکمیل گردید که نشان از مقبولیت این خودرو نزد آفرود بازان داشت.حالا خبر رسیده که تحویل خودروهای پیش فروش شده آغاز شده و این خودرو بدست مشتریان رسیده است.

تمامی موارد فوق باعث گردید که قیمت این پیکاپ در بازار با افزایش مواجه گردد بطوریکه امروز این خودرو با توجه به رنگش با قیمت  310 تا 340 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می گردد. البته برخی دیگر قیمت این خودرو با رنگ مشکی را حدود 360 میلیون تومان عنوان نموده اند که  غیر منطقی به نظر می رسد.

از آنجایی که تنها گزینه مشابه با قابلیت های کمتر در مقابل آمیکو آسنا  به هایلوکس 600 الی 800 میلیونی باز می گردد  این خودرو می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که علاقه وافری به آفرود نوری با یک پیکاپ قدرتمند را دارند. البته از آخرین پیش فروش آمیکو حدود 50 روز می گذرد و به نظر می رسد افزایش نرخ ارز منجر به افزایش قیمت آسنا توسط شرکت  آمیکو باشد که در این صورت قیمت ها در بازار با توجه به تیراژ محدود این خودرو باز هم افزایش خواهد داشت .

برای کسانی که به فکر خرید این خودرو هستند باید گفت آمیکو از پیشرانه 2.4 لیتری میتسوبیشی با بیشنه قدرت 143 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن متر  در کنار جعبه دنده 5 سرعته دستی بهره می برد.از نقاط قوت این خودرو باید به قفل دیفرانسیل اتوماتیک و چهار چرخ متحرک بودن این خودرو اشاره کرد که به دنده کمک سبک و سنگین نیز مجهز است.همچنین وانت پیکاپ آمیکو بصورت استاندارد  دوگانه سوز بوده و مخزن گاز این خودرو بدلیل عدم جایگری فضای بار در زیر خودرو تعبیه شده است.برای آشنایی کامل و دیدن تصاویر این خودرو اینجا کلیک نماید.

همچنین برای مشاهده آخرین اگهی های فروش آمیکو آسنا در بخش آگهی های پردیس خودرو اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب