icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو داتیس خودرو ،خودورساز جدید ایرانی

داتیس خودرو ،خودورساز جدید ایرانی

مدیر عامل  داتیس خودرو در مصاحبه ای عنوان داشت داتیس خودرو در آینده نزدیک در ایران خودرو تولید خواهد کرد.

دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ 2 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" داتیس خودرو کار خود  در صنعت خودرو کشور را با راهاندازی تعمیرگاه های تخصصی خودرو های هیبریدی  آغاز نمود. سپس این شرکت به سراغ واردات محصولات یکی از برند های برتر جهان رفت و توانست نمایندگی شرکت هیکو اسپورتیو آلمان که در زمینه تیونیگ تخصص محصولات ولوو فعلیت می کند  را اخذ نماید و عرضه محصولات طراز اول این شرکت سوئدی را در ایران را آغاز کرد.

ظاهرا با توجه به سخت تر شدن شرایط واردات ،این شرکت قصد دارد با یکی از خودروسازان جهان زمینه تولید خودرو در ایران را فراهم نمایند تا عملا به جمع خودروسازان ایران وارد شود.مدیر عامل این شرکت آقای علی نقی در مصاحبه خود عنوان داشته است که این شرکت در آینده نزدیک تولید خودرو در ایران را با همکاری یکی از برند های طراز اول دنیا آغاز خواهد نمود.

مدیر عامل داتیس خودرو در این زمینه می گوید: داتیس خودرو در گام اول واردات خودرو در قالب cbuرا در دستور کار خود قرار داد و با اولویت ارائه خدمات پس از فروش استاندارد به خودروهای وارداتی فصل جدیدی را در بازار خودروهای خارجی در کشور باز کرد. پس از آن داتیس خودرو با اخذ نمایندگی انحصاری واردات ولوو به کشور زمینه ورود آخرین مدل های ولوو به ایران را با ضمانت ارائه خدمات مناسب باز کرد.

علینقی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد اشتغال و تولید در کشور، گام سوم مجموعه داتیس خودرو برای فعالیت در بازار خودروی کشور را ایجاد خط تولید و مونتاژ یکی از برندهای روز دنیا اعلام می کند و می گوید: اقدامات نهایی برای عقد قرار داد تولید مشترک در ایران با یکی از خودروسازان مطرح دنیا انجام شده و تولیدات داتیس خودرو از نیمه اول سال آینده وارد بازار خواهد شد.

مدیر عامل داتیس خودرو چهارمین گام این شرکت برای ماندگاری در عرصه خودرویی کشور را، تولید مشترک با استفاده ازسرمایه گذاری مشترک داتیس خودرو و شریک خارجی خود اعلام کرد و گفت: فاز بعدی تولید خودرو در کشور از طریق سرمایه گذاری مشترک، توسعه خواهد یافت و محصولات تولیدی در ایران به عنوان محصول صادراتی این کمپانی در بازارهای منطقه ای عرضه خواهد شد.

علینقی ضمن تاکید بر اینکه قرار داد تولید مشترک داتیس خودرو با این خودروساز نهایی شده است می گوید: درآینده ای نزدیک جزئیات این همکاری مشترک اعلام و محصولات تولیدی داتیس خودرو برای ورود به بازار معرفی خواهند شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

میلاد 1396/7/5
11:6:25

داتیس خودرو مدت هاست از مردم پول گرفته تا خودرو وارد کند ولی نه خودرو می دهد و نه پول را پس می دهد- گاه گاه راجع به هوای پاک- هیبریدی- کار آفرینی و نمایندگی ولوو و تولید خودرو با جیب خالی !!!!!... رپرتاژ می دهد تا اصل قضیه یعنی طلب مردم فراموش شود

مشتری مال باخته داتیس خودرو 1396/7/4
13:1:51

داتیس خودرو اخیرا با عکس و آگهی غیر واقعی در سایت هایی که شرافت خود را به پول فروخته اند ادعا می کند که بزودی در ایران خودرو مونتاژ خواهد کرد - کدام تولید- کدام شرکت - ولوو سوئد هیچ نماینده ای در ایران ندارد- مردم مراقب جیب خود باشند و فریب نخورند- داتیس هنوز طلب طلبکاران مال باخته را از سال قبل نتوانسته پرداخت کند!

آخرین مطالب