icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ارسال دعوتنامه سیتروئن C3 بر خلاف دستور سازمان حمایت از مصرف کنندگان آغاز شد

ارسال دعوتنامه سیتروئن C3 بر خلاف دستور سازمان حمایت از مصرف کنندگان آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا در این هفته ارسال دعوتنامه سیتروئن C3 را آغاز کرده است.

دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- این اتفاق در حالی صورت می گیرد که هفته گذشته و در پی اعتراض مشریان این خودرو ،سازمان حمایت از مصرف کنندگان در نامه ای به سایپا هشدار داده بود که با توجه به نقص آیین نامه  اجرایی سازمان حمایت از مصرف کنندگان ارسال دعوتنامه با قیمت های جدید را متوقف کند در غیر این صورت مطابق قوانین تعزیراتی این خودروساز را اعمال قانون خواهد کرد.

اما همچنان شاهد هستیم که سایپا بدون توجه به این ابلاغیه صدور دعوتنامه با قیمت های جدید را آغاز کرده است و از مشتریان خواستار تکمیل وجه شده است. مشخص نیست که چرا سایپا علی رغم تاکید سازمان حمایت از مصرف کنندگان همچنان اصرار را بر این امر دارد.سئوال این آیا خودروسازی سایپا بعنوان بخش از بدنه صنعت خودرو کشور که مالکیت دولتی دارد نباید به قوانین نهاد های نظارتی توجه داشته باشد .

البته در این بین نهاد نظارتی متاسفانه نمی توانند آنطور که باید بر تصمیمات و دستورات خود پایفشاری نمایند و شرکت هایی را که خلاف قوانین موجود اقدامی را انجام می دهند را اعمال قانون نمایند.حالا باید منتظر ماند تا مشخص شود در این مورد بخصوص سازمان حمایت از مصرف کنندگان می تواند حرف خود را به کرسی بنشاند و پیگیر حقوق از دست رفته مشتریان باشد یا خیر؟

قابل ذکر است ساپیا هفته گذشته قیمت سیتروئن C3 را در دو مدل پایه و گرم کن صندلی دار بترتیب برابر با 238 میلیون و 400 هزار تومان و 241 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرده بود.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب