icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو صدرو دعوتنامه تکمیل وجه سیتروئن C3 متوقف خواهد شد

صدرو دعوتنامه تکمیل وجه سیتروئن C3 متوقف خواهد شد

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان بدلیل مغایرت داشتن قیمت اعلامی با آیین نامه اجرایی این سازمان دستور توقف دعوتنامه تکمیل وجه سیتروئن C3 از سوی سایپا را تا اطلاع ثانوی صادر کرد.

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ 8 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- سایپا در هفته جاری بعد از مدتهای تاخیر دعوتنامه تکمیل وجه سیتروئن C3 را برای مشتریان ارسال نمود. اما قیمت های اعلامی برای این خودرو که نزدیک به 240 میلیون تومان بود باعث اعتراض گسترده خریداران گردید ،تا جایی که این اعتراض ها به تجمع در مقابل سازمان حمایت از مصرف کنندگان کشیده شد.

حالا طبق نامه منتشر شده ظاهر رئیس سازمان  حمایت از مصرف کنندگان با توجه به این اعتراضها طی نامه با قید فوریت دستور توقف ارسال دعوتنامه این خودرو را برای سایپا ارسال نموده تا ابهامات در این خصوص بر طرف گردد.بر اساس این نامه سازمان حمایت از مصرف کنندگان به جمله موجود در قرار داد که به تحویل خودرو پس از 60 روز از تکمیل وجه اشاره شده، ایراد وارد دانسته است. همچنین قیمت اعلامی از سوی سایپا با قوانین فعلی این سازمان در تضاد بوده و سایپا ملزم است تا زمان اعلام شرایط قیمت گذاری خودروهای پیش فروش شده ،از سوی این سازمان دست نگه دارد.

در متن این نامه آمده است:

با عنایت به وصول شکواییه جمعی از خریداران محصولات آن شرکت در خصوص ارسال دعوتنامه تکمیل وجه خودروی پیش فروش شده سیتروئن C3 به ملبغ 160 میلیون تومان و درج  عبارت «زمان تحویل 60 روزه پس از تکمیل وجه»که مغایر با مفاد مندرج در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوردو می باشد  به آگاهی می رساند:

موضوع قیمت خودرو و همچنین تعهدات قبلی خودروسازان وفق مصوبات نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در کار گروه تنظیم بازار در حال بررسی و تعیین و تکلیف بوده و مرتب نحوه اقدام متعاقبا اعلام خواهد شد.لذا ضروریست به قید فوریت نسبت به توقف فرایند تکمیل وجه مشتریان اقدام و نتیجه در اسرع وقت به این سازمان منعکس گردد. در غیر اینصورت مطابق قوانین تعزیرات اعمال قانون خواهد شد.

حال باید دید که سایپا به این دنامه چه واکنشی نشان خواهد داد.

توقف دعتونامه سیتروئن C3

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

رضا 1397/10/27
23:19:30

خدا لعنتشون کنه زندگی مردم رو به هم می ریزند هیچ کسی هم به داد مردم نمی رسه امروز برای من هم دعوت نامه آمده و گفته تا ۹۷/۱۱/۹تکمیل وجه نشه قرارداد باطل می شود نه پول تکمیل وجه به قیمتی که گفتند هست نه .....

سامان 1397/10/1
23:0:3

اینکه سایپا سیتروئن در حق مشتریانش ظلم میکند شکی نیست منتها بدون اتهام افتراء و تهمت به مدیران عالی رتبه وزارت صمت، حداقل انتظار این است که به داد مردم برسند و دعای جمع کثیری از مشتریان سایپا سیتروئن و خانواده آنها را بدرقه راه خود کنند.... آیا در این کشور کسی هست که به فریاد تظلم خواهی ماها برسد، چرا که در ناباوری کامل بیش از یکصد میلیون تومان اضافه مطالبه می کنند، از کجا و چگونه باید تهیه کرد. سایپا سیتروئن با این کارش کل برنامه های ما را بر هم ریخته،،، آیا آوازه پر مدعای این شرکت باز مورد اعتماد مردم خواهد بود...

سامان 1397/9/30
14:5:38

خودروسازها دارن در حق مردم ظلم میکنن، ظلم آشکارتر از این!!! از شما سایت پردیس خودرو خواهشمندیم که این موضوع رو پیگیری کنید.

داریوش 1397/9/29
22:46:34

متاسفانه فردا ریس سازمان حمایت و دوستان چند تا از این خودروها رو کادو میگیرن،بعد میگین اعتراض بیمورد بوده،سازمان حمایت از دزد

داریوش 1397/11/1
18:51:50

البته بعضی ها از اینکه نتونستن ثبت نام کنن ،یه طوری عقده گشایی میکنن،در حالیکه دیر یا زود یقه خودتون رو هم میگیره

علی 1397/10/2
18:33:15

دوستان عزیزی که 60 میلیون پول خورده هاتون ندید آوردید دادید.... بقیشو هم دارید ... ما غصه پولدارا را نخواهیم خورد

مسعود 1397/9/28
22:55:45

سايپا سيتروين واقعا گندشو در آورده با دلار دولتي قطعه وارد كردن با دلار آزاد دارن ميفروشن

علی 1397/9/28
18:26:18

متاسفانه پس از صدور این نامه هم سایپا سیتروئن کار خلاف خودشو ادامه داده و امروز عصر برای ثبت نام مهر هم دعوتنامه فرستاده، در حالی که طبق روال شرکت میبایست ابتدا تکمیل مدارک صورت میگرفت، این همه عجله برای دور زدن قانون چه معنی ای میتونه داشته باشه، نقض قانون از طرف شرکت دولتی؟!!! هر چه بگندد نمکش میزنند...وای به روزی که... التماس تفکر

آخرین مطالب