icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو با ترخیص اولین DS7 از گمرک ، قیمت این خودرو مشخص شد

با ترخیص اولین DS7 از گمرک ، قیمت این خودرو مشخص شد

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

شرکت آرین موتور در نمایشگاه خودروی سال گذشته از جدیدترین محصول کمپانی دی اس با نام نام DS7 برای بازار ایران رونمایی و بلافاصله پیش فروش این خودرو را آغاز کرد. اما افزایش ناگهانی قیمت ارز و ممنوعیت وارد خودرو و مشکلات پیرامونی دیگر باعث شد که این خودرو برای رسیدن به دست مشتریان در هزار توی قوانین عجیب و غریب این روزهای بازار ایران گیر کند.

اما به تازگی تصاویری منتشر شده  است که نشان می دهد چند دستگاه از این خودرو بلاخره مجوز ترخیض از گمرک را اخذ و نهایتا پلاک ملی را دریافت کرده و بدست مشتریان رسیده است.اما به مانند سابق با ورود اولین نمونه از یک خودرو جدید به بازار با قیمت های نجومی روبرو هستیم بطوریکه با گشتی در آگهی های خرید و فروش خودرو متوجه خواهیم شد دلالان محترم قیمت حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی را برای DS7 بر گزیده اند. مشخصا این قیمت برای این کراس اوور کاملا نامعقول است چرا که در زمان پیش فروش این خودرو قیمت اعلام شده از سوی آرین موتور در حد و اندازه لکسوس NX بود .

قابل ذکر است خرید این خودرو در این روزهای کاملا غیر منطقی به نظر می رسد چرا که طبق اخبار موجود تنها 20 الی 30 از این خودرو وارد کشور شده که در خوش بینانه ترین حالت این عدد در آینده به 200 الی 300 دستگاه برسد. این میزان کم مشخصا در مسائلی نظیر خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی مشکلات زیادی را در بر خواهد داشت که خریداران احتمالی را به شک خواند انداخت. از این رو قطعا در آینده نه چندان دور شاهد کاهش 200 الی 300 میلیونی این خودرو در بازار خواهیم بود.

دی اس 7 در ایران

تصاویر DS7 در ایران

جهت آشنایی بیشتر باید گفت که DS7 کراس اوور لوکس و تازه وارد این برند فرانسوی است که متریال و سبک طراحی آن باعث گردید که این خودرو در حد و اندازه محصولات پرمیومی بازار جهانی قرار بگیرد. در زیر کاپوت این بدنه خوش استایل یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو  165 اسبی قرار دارد که در دیگر محصولات فرانسوی  این روزها بازار نظیر پژو 2008 ،سیتورئن C3 و پژو 508 نیز بکار گرفته شده است. بعبارتی در صورتی که تمایل به خرید این خودرو دارید باید بدانید که 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه خواهید کرد اما یک سیتروئن C3 با پژو 2008 ارزان قیمت براحتی از کنار شما خواهد گذشت.

اما وجود امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، شش کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، چراغ های جلوی هوشمند با طرح سلطنتی دی اس، کروزکنترل هوشمند، محدودکننده ی سرعت، تنظیم ۸ حالته ی نوع رانندگی، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، ساعت تاشوی آنالوگ، پشت آمپر تمام دیجیتال، رادار خطی و نقطه کور، دوربین دید در شب، سیستم تهویه سه گانه، درب صندوق برقی، دنده ی پشت فرمان، ماساژور صندلی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه و… در کمتر رقبای این خودرو مشاهده می گردد.

 

بهتر است بخوانید:

 

سفرنامه ملاقات با DS7 کراس بک در ایزد شهر+فیلم

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب