icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو برند BM CARS آماده عرضه محصولات وارداتی جدید گروه بهمن

برند BM CARS آماده عرضه محصولات وارداتی جدید گروه بهمن

گروه خودروسازی بهمن موتور بزودی از زیر برند جدید خود با نام BM CARS رونمایی می‌کند. این شرکت وظیفه عرضه خودروهای سواری وارداتی بهمن را برعهده دارد. بنابر اخبار رسیده، BM CARS به زودی فعالیت خود را با عرضه محصولات متنوعی از برندهای مطرح چینی هاوال، ام جی، هونگچی، بستیون و برند کره‌ای KG Mobility آغاز می‌کند.

شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-اخیرا در محل مجموعه نمایشگاه‌های خودرویی ایران مال و در کنار شوروم‌های ستاره ایران و مدیران خودرو، شوروم جدیدی با نام BM CARS در حال احداث است. BM CARS زیربرند جدید بهمن موتور و مخفف عبارت Bahman Motor Cars می‌باشد. قرار است این شرکت فرآیند عرضه خودروهای وارداتی بهمن موتور را انجام دهد.

در حال حاضر در شوروم تازه تأسیس BM CARS تابلوی تبلیغاتی خودروهای بستیون T77 و هونگچی اوسادو (H5) به عنوان نخستین محصولات وارداتی این شرکت نصب شده است. بنابر اخبار رسیده از بهمن موتور، در ادامه فعالیت BM CARS قرار است علاوه بر خودروهای هونگچی و بستیون محصولاتی از برندهای مطرح چینی MG و هاوال نیز توسط این شرکت به بازار عرضه شود.

همچنین در اتفاقی عجیب علاوه بر نورا موتور، گروه بهمن نیز قصد دارد تا محصولات کره‌ای KG Mobility یا همان سانگ یانگ سابق را وارد کشور کند. با ورشکستگی سانگ یانگ عملا قرارداد رسمی نورا موتور و رامک خودرو با این شرکت کره‌ای بهم خورده و گروه بهمن در اقدامی با عقد قرارداد با KG Mobility، از این پس به عنوان نماینده این شرکت در ایران شناخته می‌شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب