icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تیبا 2 پلاس بدست مشتریان رسید+لیست تغییرات و آپشن ها

پلاسی با قالپاق

تیبا 2 پلاس بدست مشتریان رسید+لیست تغییرات و آپشن ها

سایپا چندی پیش بدون ارائه حتی یک  نسخه نمونه یا نمایش آن در شوروم ها و حتی یک رونمایی رسمی پیش فروش تیبا 2 پلاس را آغاز کرد. حالا طبق تصاویری اراسالی از سوی مخاطبان ،خبر رسیده نخستین سری از این هاچ بک پلاس شده بدست مشتریان رسیده است.

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ 1 comments

متن کامل خبر :

تیبا 2 پلاس

طبق این تصاویر و منابع خبری تنها تغییرات ارائه شده به چندین تغییر جزیی در نمای ظاهری و تغییرات برخی امکانات بی ارزش در کابین اتاق رخ محدود شده است. برخی از این تغییرات به شرح ذیل است:

نصب آینه ها جانبی کوئیک
– نصب طرح قالپاق ساینا
– اضافه شدن برچسب نوشته تیبا 2 پلاس بر روی در درب راننده
– نصب و راه اندازی مانیتور لمسی دارای پخش دی وی دی و قابلیت اتصال به بلوتوث
– دارای دوربین دید عقب و سنسورهای هشدار موانع در عقب خودرو
– نصب دیفیوز بر روی سپر عقب و جلو
– نصب روف رک
– جایگزینی و نصب جلوپنجره استیل دار
– صندلی چرمی
– اضافه شدن کفپوش سه بعدی
– دزدگیر
– شیشه های عقب دودی
– و…

تیبا 2 پلاس

قابل ذکر است همین تغییرات غیر قابل قبول نیز منجر به افزایش چند میلیونی قیمت این خودرو شده است ،این در حالی است که هنوز از رینگ آلومینیومی که پیش پا افتاده ترین آپشن در تمامی جهان است ،در تیبا 2 پلاس خبری نیست.همچنین باید بدانید که تیبا 2 و پراید از معدود خودروهای معدود در جهان هستند که همچنان در حالت 8 سوپاپه تولید می شوند ،فناوری که سابقه آن به پیکان ،خودروی مشهور ایران خودرو باز می گردد. حالا تیبا 2 پلاس بعنوان خودروی جدید سایپا هم از همان پیشرانه یعنی موتور 1500 سی سی تنفس طبیعی 8 سوپاپه است با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی بهره می برد.

با توجه به تغییرات این خودرو باید آن  تنها پلاس دنیا نامید که هنوز از قالپاق بهره می برد!!!!

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علیرضا 1399/1/28
9:59:34

واقعا ذوق زده شدم. خودروهایی بی کیفیتی که خارج از کشور، کارمندان و کارگران ساده آنها می توانند با سه تا چهار ماه حقوق ماهیانه خود بخرند، فرغونی بیش نیستند ولی چنین خودروی محشری که من می توانم با حقوق سی تا چهل ماه خود بخرم، معرکه است. بیصبرانه منتظرم تا آپشن های جدیدی از این خودرو نظیر راهنما در آینه، زه بغل، آنتن سقفی و یا رینگ اسپرت به آن اضافه شود. واقعا در تحیرم که چرا کارخانجات خارجی نمی توانند بعد از سالها تحقیق، چنین محصول ایده آلی تولید کرده و هنوز دنبال آپشن های بیخودی مثل رانندگی اتومات یا ترمز عابر پیاده و از این قبیل مسخره بازیها هستند.

آخرین مطالب