icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رویت اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران

رویت اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران

کراس اوور جدید VGV U۷۵ پلاس در خیابان های تهران دیده شد.

پنجشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-کراس اوور جدید VGV U75 پلاس در خیابان های تهران دیده شد.
‌شرکت خودروسازی VGV زیرمجموعه دو گروه بزرگ و معتبر صنایع تولیدی خودروهای تجاری ملی چین(CNHTC) و WeiChai(یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات خودرو و پیشرانه های دیزلی در چین) است که هم اکنون سه محصول U70، U75 Plus و پیکاپ VX7 را در سبد محصولاتش دارد.
‌کراس اوور 4.8 متری U75 پلاس در دو نسخه Luxury و Premium به بازار معرفی شده که ظاهرا فول ترین نسخه یعنی Premium به ایران می آید. این نسخه احتمالا همانند فیدلیتی گروه بهمن در دو مدل 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد و از پیشرانه 2 لیتری توربو GDi با حداکثر توان 221 اسب بخار و حداکثر گشتاور 385 نیوتون متر به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT بهره می برد.
‌در داخل کابین این خودرو یک نمایشگر 10.1 اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر 10.25 اینچی عمودی در میانه کنسول تعبیه شده و از امکاناتی نظیر دوربین 360 درجه، ورود و استارت بدون کلید، درب برقی عقب، 6بلندگو و تنظیم برقی صندلی های جلو بهره می برد. در زمینه ایمنی این خودرو در نسخه Premium 4 حالت رانندگی اقتصادی، برف، نرمال و اسپرت دارد و به امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل حرکت در سراشیبی ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و اتوهلد مجهز شده است.
‌کراس اوور U75پلاس احتمالا نخستین نماینده برند VGV چین در بازار ایران خواهد بود که در زمره بزرگترین کراس اوور های بازار قرار خواهد گرفت و رقبایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژو تیگو 8 پرو را پیش رو خواهد داشت.
هنوز جزئیات دقیقی از شرکت عرضه کننده این برند برای بازار ایران در دست نیست.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب