icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو لاماری ایما هیبریدی و فول آپشن در راه بازار ایران

لاماری ایما هیبریدی و فول آپشن در راه بازار ایران

با توجه به استقبال مناسب بازار از نخستین محصول تولیدی شرکت آرین پارس موتور، این شرکت قصد دارد ظرفیت تولید خود را برای پاسخ به نیاز بازار افزایش دهد.

سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور به این خبر اشاره کرد که برنامه تولید خودروهای سال 1402 به 20 هزار دستگاه افزایش پیدا کرده است. همچنین، امیر صرافی اعلام کرد که تحویل خودروهای فروخته شده در بورس کالا در موعد مقرر و بدون تأخیر انجام می‌شود و تمامی خودروهای ثبت‌شده از طریق سامانه یکپارچه فروش نیز در سال 1402 تحویل داده خواهند شد.

برای افزایش تولید خود تا سقف 20 هزار دستگاه در سال 1402، شرکت برنامه جدی دارد و آن را به وزارت صمت ارائه داده است. شرکت همچنین دو نسخه هیبرید و فول آپشن لاماری ایما را در تابستان امسال به بازار عرضه خواهد کرد و گسترش سبد محصولات خود را نیز اعلام کرده است. به علاوه، یک کراس‌اوور جدید در سگمنت B در سال 1403 رونمایی خواهد شد.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی

لاماری ایما هیبریدی، یک نسخه از دانگ فنگ T5 است که با نام فورتینگ T5 HEV شناخته می‌شود. این خودرو در ابعاد، اندازه و طراحی ظاهری با نسخه بنزینی تفاوت چندانی ندارد، اما در بخش قدرت‌های فنی، با تغییرات عمده‌ای مواجه است. علاوه براین، سطح امکانات ایمنی و رفاهی در لاماری ایما هیبرید افزایش یافته است تا رضایت کاربران بیشتر از پیش جلب شود.

این خودرو با دو موتور، یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی، به کار می‌رود که با همکاری این دو موتور، عملکرد بهینه و مصرف سوخت کمتری دارد.

لاماری ایما هیبریدی دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم 1.5 لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود. به خاطر همین، استفاده همزمان از قدرت و گشتاور دو پیشرانه ممکن نیست. حداکثر قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن-متر است. انتقال قدرت در این خودرو توسط گیربکس هفت سرعته دو کلاچه انجام می‌شود. با توجه به گشتاور بیشتر در نسخه هیبریدی، شتاب اولیه بهتری نیز در این مدل وجود دارد که در حدود ۸٫۱ ثانیه به دست می‌آید. مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما هیبرید حدود ۵.۳ لیتر در صد کیلومتر است که برای یک کراس‌اوور هیبریدی مناسب به حساب می‌آید.

لاماری ایما هیبریدی با قابلیت‌هایی همچون حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و میانگین مصرف سوخت ۵.۳ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر، یکی از خودروهای پاک و با کارایی بالا در بازار خودرو ایران است. همچنین، این خودرو در رانندگی شهری، فقط از ۴۰ درصد توان موتور بنزینی‌اش استفاده می‌کند که باعث کاهش مصرف سوخت در شهر و بهبود کیفیت هوای شهر می‌شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب