icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدیرعامل ایران خودرو :سدان K132 سال جاری و کراس اوور K125 سال 1400 عرضه خواهند شد

مدیرعامل ایران خودرو :سدان K132 سال جاری و کراس اوور K125 سال 1400 عرضه خواهند شد

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در بخش ویژه خبری شبکه 2 سیما  شب گذشته( 28 اردیبهشت 99 )در خصوص برنامه این شرکت برای عرضه محصولات جدید خود توضیحاتی را ارائه داد که مهمترین بخش آن به عرضه دو خودروی K132  و K125 با می گردد.

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-فرشاد مقیمی در این گفتگو اظهار کرد که قصد داریم تا سدان K132 را در بهمن ماه سال جاری(احتمالا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی) به بازار عرضه نماییم. به همین منظور کمپین تبلیغاتی خودروی مذکور را آغاز کرده ایم و قرار است تیز تبلغیاتی آن در روزهای آتی از صدا و سیما بخش شود.

ایران خودرو K132

وی در خصوص K125 بعنوان نخستین کراس اوور ملی ایران خودرو گفت:این کراس اوور در خرداد ماه سال جاری رونمایی خواهد شد اما عرضه آن برای بازار در ابتدای سال 1400 صورت خواهد گرفت.

مقیمی در این بخش ویژه خبری شبکه 2 نیز به جعبه دنده 6 سرعته دستی جدید این شرکت گریزی زد و گفت:این جعبه دنده توسط مهندسان ایران طراحی شده و به تازگی تولید انبوه آن آغاز شده است.ایشان در ادامه گفت: از آبان سال 99 تا پایان سال نیز 6 خودرویی که به این جعبه دنده 6 سرعته دستی مجهز هستند را بدست مشتریان خواهیم رساند .این جعبه دنده دستی قرار است بر روی خودورهای خانواده دنا ،سمند و رانا نصب خواهد شد.

ایران خودرو K132

قابل ذکر است که K125 بعنوان نخستین کراس اوور ملی بر روی پلت فرم PF1 گروه PSA توسعه یافته که متعلق به فرانسوی هاست اما طبق قرار داد ایران خودرو و گروه خودروسازی پژو- سیتروئن حق بهره بردی از این پلت فرم به ایران خودرو واگذار شده است.این پلت فرم پیش از این در پژو 2008 مورد استفاده قرار گرفته بود از همین رو باید شاهد شباهت های زیادی ما بین این خودرو و K125 باشیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب