icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آریزو 6 ،محصول جدید مدیران خودرو در ایران رویت شد

آریزو 6 ،محصول جدید مدیران خودرو در ایران رویت شد

سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

اردیبهشت سال جاری بود که چری در نمایشگاه خودروی پکن 2018 از جدیدترین محصول خود با نام چری آریزو 6 رونمایی کرد. البته این خودرو در نمایشگاه پکن با نام GX معرفی گردید اما به اعتقاد کارشناسان این خودرو در بازارهایی نظیر ایران با نام آریزو 6 عرضه می  گردد. 

بهتر است بخوانید:

 

چری آریزو 6-مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

آریزو 6 در ایران

این سدان جدید چری هنوز به روی خط تولید انبوه نرفته و مشخصا در بازار داخلی چین عرضه نشده اما نکته جالب این است که چری آریزو 6 در ایران و در حال گذراندن تست های آزمایش رویت گردیده است . همانطور که در تصاویر مشخص است بدنه این خودرو بطور کامل با پوشش استتار مخفی شده است .انتشار تصویر یک خودروی تازه وارد با پوشش استتار در ایران برای اولین بار است که اتفاق افتاده می افتد.دلایل متفاوتی را می توان برای این پوشش استتار در نظر گرفت برای مثال چون این خودرو از محصولات روز چری محسوب می گردد و در هیچ نقطه ای از جهان عرضه نگردید است شرکت مادر در نظر داشته که همچنان چهره این خودرو را مخفی نگه دارد اما مطمئنا این پوشش استتار از سوی مدیران خودرو صورت نگرفته زیرا شرکت های داخلی از انجام این قیبل کارهای حرفه ای معمولا استفاده نمی کند و شاید به جرات می توان گفت تکنوژی تولید و نصب این پوشش های استتار هم در اختیار ندارند.

آریزو 6 در ایران

اما همانطور که اشاره شد چری آریزو 6 محصول جدید چری خودروی سدان است که از نظر ظاهری شباهت های زیادی با بردار کوچکتر آریزو 5 دارد اما از نظر ابعاد آریزو 6 کاملا بزرگتر از آریزو  5 خواهد بود. بطور کل باید گفت در نمای ظاهری این خودرو زبان طراحی محصولات سدان این شرکت به وضوح نمایان است .

آریزو 6 در ایران

اشتراکات آریزو 6 و آریزو 5 در نمای ظاهری خلاصه نمی گردد چرا که پیشرانه استفاده شده از در آیزو 6 همانی است که این روزهای در چری آریزو 5 توربو توسط مدیران خودرو عرضه می گردد. قابل ذکر است این پیشرانه 1.5 لیتری 147 اسب بخاری در تیگو 7 هم مورد استفاده قرار می گیرد.

در خصوص سیستم انتقال قدرت این خودرو باید گفت نسخه رونمایی شده در پکن به جعبه دنده CVT  هشت سرعته مجهز گردیده است اما رسانه های چینی پیش از رونمایی رسمی از این خودرو اشاره کرده بودند که شاید آریزو 6 با جعبه دنده 7 سرعته کلاچ دوبل فعلی چری تیگو 7 هم عرضه گردد.

زمان رونمایی و عرضه این خودرو در بازار ایران و توسط مدیران خودرو مشخص نیست اما از آنجا که آریزو 6 هنوز به مرحله تولید انبوه در چین نرسیده است باید مدتی را برای خرید این خودرو منتظر ماند.

 

برای گزارش رونمایی چری آریزو 6 و مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب