icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ویدئوی معرفی فوتون ساوانا در نمایشگاه خودروی تهران

ویدئوی معرفی فوتون ساوانا در نمایشگاه خودروی تهران

عظیم خودرو در نمایشگاه خودروی تهران ،فوتون ساوانا قدرتمند ترین شاسی بلند چینی موجود در ایران را به نمایش عمومی گذاشت.

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

فوتون ساوانا در نمایشگاه خودروی تهران 97

پردیس خودرو-عظیم خودرو مدتی است که تولید فوتون ساوانا را آغاز کرده است تا به نوعی یکی از قویترین و بزرگترین شاسی بلند های چینی در ایران به تولید برسد.این شرکت به تازگی تعداد قابل توجهی از این خودرو را به بدست مشتریان رسانده است و قصد دارد در آینده با گسترش خط تولید خود تعداد بیشتری فوتون ساوانا راهی خیابان شهر نماید.

فوتون ساوانا در نمایشگاه خودروی تهران 97

این خودرو به نیروگاه 2.0 لیتری توربو مجهز شده است که به کمک سیستم GDI می تواند حداکثر 214 اسب بخار در 5500 دور و 320 نیوتن متر در 1750 دور را تولید کند.جعبه دنده این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک زد اف آلمان است.

فوتون ساوانا در نمایشگاه خودروی تهران 97

این خودروی چینی به امکانات نسبتا کاملی نظیر کیسه های هوای سرنشینان جلو، کمک راننده و پرده ای، استارت بدون کلید، سانروف و سیستم چهارچرخ هوشمند، فرمان چرمی، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و سیستم کمکی سراشیبی مجهز شده است. البته مهمترین خصیصه این خودرو سیستم چهار چرخ متحرک و بدنه جدا از شاسی آن می باشد که باعث گردیده این خودرو کاملا مناسب برای آفرود سواری و بیراهه نوردی باشد.در نتیجه کسانی که بدنبال خودروی صفر کیلومتر جهت آفرود نوردی هستند می توانند به این خودرو به عنوان تنها گزینه بازار نیم نگاهی داشته باشند

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب