icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروسازان در حق مردم و بیت المال جفا کرده اند

خودروسازان در حق مردم و بیت المال جفا کرده اند

رضا علیزاده نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ممنوعیت واردات خودرو اظهار داشت: در شرایط موجود با ممنوعیت واردات خودرو و با اعمال تعرفه‌های زیاد واردات را کاهش دهیم، صحیح نبوده و باعث یکه‌تازی خودروسازان داخلی می‌شود.

سه شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره وضعیت صنعت خودرو کشور، گفت: در حال حاضر خودروسازان در حق مردم و بیت‌المال جفا کرده و نمی‌توانیم مقصر این موضوع را شخص خاصی معرفی کنیم. 
سنگ بنای صنعت خودرو کشور از ابتدا به درستی قرار گذاشته نشده است
وی ادامه داد: متاسفانه سنگ بنای صنعت خودرو کشور به درستی گذاشته نشده و همین موضوع باعث شده که این مسیر غلط در چند دهه ادامه پیدا کند و برای همین است که صنعت خودرو کشور به بن‌بست رسیده و به دنبال رفع اشکالات رفته‌ایم.
علیزاده در ادامه بیان داشت: رویه‌ای که صنعت خودرو در پیش گرفته است با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده و کارشناسان چندین سال است که درباره ادامه این شیوه نادرست هشدار داده‌اند. این موضوع که واردات خودرو را ممنوع یا کاهش دهیم و با ایجاد یک بازار انحصاری برای خودروسازان داخلی، موجبات یکه‌تازی آنان را فراهم کنیم و جان و بیت‌المال مردم را به خطر بیاندازیم، کار نادرستی می‌باشد. وی درباره علت افزایش قیمت تمام شده خودرو نیز گفت: صنعت خودروسازی کشور تنبل شده و پاسخگوی نیاز کشور نیست. از سوی دیگر بالا رفتن قیمت تمام شده محصولات به علت افزایش تورم یا افزایش نرخ ارز نیست، بلکه به علت سوءمدیریت موجود در این صنعت است.
خودروسازان همیشه برای برون رفت از مشکلات قیمت محصولات را افزایش می‌دهند
رضا علیزاده در پایان تصریح کرد: خودروسازان در کشور برای کاهش قیمت محصولات خود و کم کردن هزینه‌های سربار به خود زحمت نمی‌دهند و به جز افزایش قیمت و بالا بردن دریافتی از مردم راهی دیگر بلد نیستند.

برچسب ها:

خودروسازان
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ميثم 1397/11/1
14:37:0

شما را به هر كه ميپرستيد ما را از اين استرس نجات دهيد هر شب و هر روز با فكر افزايش قيمت خودرو سپري ميشود مثلا بعد از ١٤ سال خواستيم يه ماشين به زور بخريم الان يك ساله بدون ماشينم!!!!!!!

کریم 1397/10/30
23:35:18

شما را به خدا به داد ما برسید. از این صنعت مضر خودرو خسته شده ایم. این صنعت با این مدیریت ناکارآمد سرطان است. این صنعت خودرو را باید شخم زد و از اول شروع کرد. تعطیل کنید این صنعت خودرو ضد ملت را.

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب