icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدیر عامل سایپا نیامده رفت

مدیر عامل سایپا نیامده رفت

براساس تصمیمات جدید در وزارت صنعت و شرکت سایپا مدیر عامل این شرکت تغییر یافت. مطابق این تصمیم میر جواد سلیمانی جایگزین محمد رضا سروش به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شده است.

یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-اواخر مهرماه امسال بود که هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا، سروش را به عنوان مدیر جدید این شرکت انتخاب کرده بود اما گویا عمر ریاست سروش در شرکت سایپا فقط 3 ماه بوده است.

به نظر می‌رسد وضعیت مدیریت این شرکت خودروسازی در تولید و قیمت گذاری محصولات از جمله دلایل تغییر مدیرعامل سایپا  است.نکته جالب است که سروش در هنگام معارفه خود از برنامه هیا بلند برای پیشرفت و توسعه سایپا خبر داده بود اما وی در انجام برنامه های کوتاه مدت نیز ناکام ماند .

از جمله سوابق سیلمانی باید به قائم مقامی ایران خودرو ، رئیس هیات مدیره تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، عضو غیر موظف هیأت مدیره در شرکت صنعتی نیرو محرکه اشاره کرد.

برچسب ها:

خودروسازان
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

کریم 1397/10/30
23:30:26

لطفا همه مدیران خودرو ایران خودرو و سایپا را تعویض کنید. مدیر از تویوتا، هیوندای بیاورید، حتی شما که همه قطعات و خودرو از چین وارد می کنید. لطفا مدیر چینی وارد کنید. از شرکت جک، چری و .... وزارت صمت تنها راه تحول در صنعت خودرو واردات مدیر چینی هست. این میران هم صادر کنید برای آبادانی صنعت خودرو دنیا به کشورهای دیگر

آخرین مطالب