icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آئودی مدل های جدید Q7 e-tron TFSI و A6 L e-tron را برای نمایشگاه اتومبیل شانگهای رونمایی میکند

آئودی مدل های جدید Q7 e-tron TFSI و A6 L e-tron را برای نمایشگاه اتومبیل شانگهای رونمایی میکند

به گزارش پردیس خودرو جدیدترین مدل آئودی یعنی شاسی بلند Q7 برای فروش در چین دارای ویژگی هیبریدی برقی بنزینی میباشد و مدل A6 LWB e-tron نیز در نمایشگاه اتومبیل شانگهای وجود خواهد داشت.

پنجشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش پردیس خودرو جدیدترین مدل آئودی یعنی شاسی بلند Q7 برای فروش در چین دارای ویژگی هیبریدی برقی بنزینی میباشد و مدل A6 LWB e-tron نیز در نمایشگاه اتومبیل شانگهای وجود خواهد داشت.

آئودی با رونمایی کردن نه یک مدل بلکه سه مدل جدید در نمایشگاه اتومبیل شانگهای قصد غوغا کردن دارد.علاوه بر مدل sleek , که یک طرح خودروی هیبریدی ابتدایی مختص همه نوع جاده با 724 اسب بخار نیرو است, Q7 بنزینی 4 سیلندره ی جدید و A6-L e-tron نیز وجود خواهند داشت.

ما شک نداریم که همه ی چشم ها یک بار دیگر به این طرح ابتدایی خیره خواهند شد و این نه تنها به لطف ظاهر آن است بلکه به خاطر تولید نیروی فوق العاده ی 724 اسب بخاری با موتور هیبریدی الکترونیکی بنزینی آن است که ادعا شده است آلایندگی اقتصادی 117 mpg دارد.اما تا رسیدن به خط تولید باید مسیر طولانی ای را طی کند,بنابراین بیشتر توجه ها به آخرین مدل e-tronی خواهد بود که به زودی در جاده ها خواهد بود.

دومین نسل مدل شاسی بلند بزرگ Q7 به تازگی وارد بازار شده است اما آئودی از قبل موتورهای جدیدی به مدل تولیدی جدیدی آن به شکل TFSI e-tron اضافه کرده است,یک موتور بنزینی 2 لیتری 4 سیلندره به همراه یک موتور الکتریکی 210 اسب بخار نیرو و 350 نیوتون متر نیروی گشتاور تولید میکنند.

 

این مدل مخصوصا برای بازار آسیا تولید شده است,تامین کننده ی نیروی این خودرو یک موتور الکتریکی دیسک شکل است که به تنهایی 91 کیلووات نیرو و 220 نیوتون متر نیروی گشتاور تولید میکند.این موتور دارای جعبه دنده ی خودکار تیپتونیک 8 حالته میباشد و نیرو را در اکثر مواقع به چرخ های جلویی میفرستد و شتاب 0 تا 100 Q7 را به کمتر از 6 ثانیه میرساند و حداکثر مسافت قابل طی فقط با موتور الکتریکی این خودرو 52.8 کیلومتر است.

همچنین بیان شده است میزان آلایندگی تقریبا 113 mpg است اما با توجه به رنج این میزان در خودروهای هیبریدی مدرن این مقدار در دنیای واقعی بسیار به دور از میزان اعلام شده است.این مدل همچنین تا این لحظه تنها برای چین,سنگاپور و ژاپن طراحی شده است,و برای بازار اروپا این خودرو دارای موتور دیزلی V6 خواهد بود و برای Q7 موتور های هیبریدی e-tron بنزینی موجود خواهند بود.

در کنار شاسی بلند هیبریدی آئودی A6 با فاصله ی بین محورهای بلند وجود دارد که این مدل نیز دارای همان موتور ها خواهد بود.همانند A6 L استاندارد ,که در اروپا ارائه نشد, e-tron نیز فعلا به مرزهای ما نخواهد رسید و عمدتا در آسیا به فروش خواهد رسید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب